PRIME Group підтримує український інтелектуальний кінематограф

На початку березня 2018 року в Києві буде прем’єра епічної української кінодрами «Посттравматична рапсодія». Фільм знято у новому для українського кінематографу жанрі інтелектуального кіно. PRIME Group, як інноватор ринку зовнішньої реклами, підтримав більше ніж півсотнею рекламних площин інноваційну стрічку, щоб анонсувати цю важливу творчу ініціативу жителям столиці.

«Посттравматична рапсодія» — екранізація однойменної п’єси Дмитра Корчинського, що побачила світ у 2016 році. Фільм розповідає історію бійця добробату, що після контузії потрапляє у вир драматичних подій з часів Київської Русі до сьогодення.

«Ця стрічка — важливий крок для українського кінематографу та української культури. Ми, будучи каналом масової комунікації, зобов’язані підтримувати вагомі культурні ініціативи, оскільки вони — наші сходинки до процвітаючого майбутнього України. Країна розвивається тоді, коли в ній реалізується творчість», — говорить Катерина Храмова, керуючий партнер оператора зовнішньої реклами PRIME Group.

Режисером стрічки виступив Павло Когут, а сценаристом — автор твору.

Перший показ та зустріч із творчою групою відбудеться 2 березня в київській «Кінопанорамі». Інформація про замовлення квитків — на сторінці заходу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer. Один з найбільших ...

Онлайн-інтенсив The Big Ads Theory від Dentsu Aegis Network Ukraine

Що потрібно для створення реклами, яку будуть не скіпати, а шерити? Лише три неЧарівні пігулки: Технологія, Креатив та Комунікація! Команда ...

Plan B: в Sergey Makhno Architects створили проєкт будинку на глибині 15 метрів

Команда студії Sergey Makhno Architects розробила інноваційну концепцію підземного будинку — Plan B. «Якщо ти не прислухаєшся до світу, не ставишся ...

Креатори з Сінгапуру ініціювали обмін краєвидами з вікон

Проєкт Window Swap дозволяє користувачам з різних міст світу обмінятися краєвидами, які видно з їх вікон, щоб бодай так відволіктися від щоденної рутини.

Архітектурна фірма NBBJ пропонує будувати лікарні за принципом МакДрайву

Нова концепція лікарні за принципом МакДрайву покликана знизити ризик зараження для тих, хто мусить звертатися по медичну допомогу в цей непевний час.

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...