Яка мета LIONS Live?
Ми всі знаємо, що у кризові часи креативність є важливою як ніколи. І хоча багато хто намагається прогнозувати, яке майбутнє чекає на рекламну індустрію, правда полягає в тому, що… ніхто ще насправді не знає, якою буде креативність у майбутньому. Тож організатори «Каннських Левів» зараз звертаються до світової спільноти, щоб під час онлайн-заходу LIONS Live разом знайти відповідь на це питання.
У часи, коли намагатися вести бізнес «як завжди» — ризикована справа, а звичні, перевірені часом методики не працюють, перед нами постає можливість як адаптуватися до світу навколо нас, так і змінити той світ, що чекає на нас після пандемії. Саме тому Cannes Lions і влаштовує цю глобальну зустріч, щоб зібрати разом передові уми нашої індустрії та ті креативні ідеї, які здатні принести найбільше натхнення.
Що таке LIONS Live?
Відвідати онлайн-захід LIONS Live запрошуються всі, хто належать до всесвітньої креативної спільноти, вірять у потенціал креативності та готові шукати шляхи вперед. Це — форум для розбудови впевнених стратегій, перезапуску та руху у майбутнє. Тут будуть раді всім: як керівникам корпорацій, так і тим, хто лише починає будувати свою кар’єру. Від Токіо до Найробі, від Берліну до Сан-Паулу. LIONS Live — це онлайн-платформа, де представники креативної спільноти матимуть можливість разом обмінюватися досвідом, спілкуватися, вирішувати проблеми, співпрацювати та шукати натхнення.
Онлайн-захід LIONS Live відкритий для всіх, безкоштовно, щоб уся креативна спільнота світу могла долучитися до нього й винести щось корисне для себе. Достатньо лише пройти реєстрацію, і ви отримаєте доступ до понад 50 годин тренувальних сесій для обміну досвідом зі світовими лідерами індустрії та живими легендами креативної спільноти. Починаючи з 1 червня, сесії будуть проводитися щодня. А протягом тижня 22–26 червня вони відбуватимуться весь день, з урахуванням різних часових зон.
Що це означає?
Зробити цей захід дійсно глобальним та мультикультуральним ми можемо лише разом. Ознайомитися з інформацією про програму заходу можна на сайті. Також тут можна підписатися на розсилку, яка вчасно повідомлятиме про нові релізи LIONS Live.
Дізнатися більше про онлайн-захід можна також слідкуючи за новинами з хештегом #LIONSLIVE.
Окрім того, варто не забувати, що ініціатива з обміну досвідом «Creativity Moves Us Forward» триває і щотижня публікує нові подкасти, дискусії та добірки робіт-переможців.