Провідна британська аналітична компанія Ampere Analysis приєднується до KYIV MEDIA WEEK Global Marathon та 14 вересня представить огляд аудіовізуальної індустрії Центральної, Західної Європи та Сполученого Королівства 2020 року.
В рамках секції буде розглянуто вплив пандемії на п’ять найбільших медіаринків, а саме Велику Британію, Німеччину, Іспанію, Італію, Францію, а також країни Північноєвропейського регіону. Завдяки найсвіжішим дослідженням та інсайдерській індустріальній інформації, якою володіє Ampere Analysis, учасники KMW GM дізнаються, як виробники контенту віднаходять інноваційні шляхи роботи під час карантину, продовжуючи знімати нові шоу, серіали і формати та виводити їх на локальний та міжнародний ринки.
На запрошення Гая Біссона (Guy Bisson), виконавчого директора Ampere Analysis та провідного аналітика телеринків до обговорення цих питань приєднаються: Лукас Грін (Lucas Green), директор з контенту Banijay Group, найбільшого міжнародного виробника контенту, що об’єднує понад 120 компаній по всьому світу, Флоріан Камгубер (Florian Kamhuber), виконавчий продюсер та сценарист провідної німецької медіакомпанії NEUESUPER, Філіппа Валлестам (Filippa Wallestam), контент-директорка Nordic Entertainment Group (NENT), північноєвропейської меідакомпанії, у складі якої 30 продакшн студій.
«2020 рiк став роком викликiв для виробників контенту та ТБ-сфери в цілому по всьому свiту, однак індустрія розваг все ж знайшла способи довести, що життя триває, та попри карантинні обмеження випустити в ефір низку нових захоплюючих продуктів. Не зважаючи на значне скорочення виробництва під час карантину, зросла кількість шоу, дотичних до COVID-тематики, які в цілому відновили загальні обсяги ринку. А поки індустрія робить перші кроки, повертаючись до нормального життя, я зазирну в ситуацію зсередини та поспілкуюся з ключовими інсайдерами галузі про тренди та засвоєні уроки», — говорить Гай Біссон.
Ampere Analysis — провідна аналітична компанія, що займається дослідженнями медіаринку, що поєднують поглиблений фінансовий та KPI аналіз продуктивності компаній, створення детального портрету споживача, всебічний огляд ринку ТБ- та кінопроєктів, що дає її клієнтам повну та точну картину світових ринків медіаконтенту. Серед клієнтів Ampere, заснованої в 2014 році у Лондоні, — кіностудії, телекомунікаційні та Pay TV оператори, постачальники технологій та інфраструктури, OTT платформи, спортивні федерації та правовласники, медіагрупи та інвестиційні банки.
Продовжити занурення в особливості медіаринку Європи та Великої Британії зможуть навіть після завершення заходу. Усі зареєстровані глядачі KMW у жовтні отримають White Paper — пост-огляд документ, у якому буде зібрано найцікавішу інформацію, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для KMW.
KYIV MEDIA WEEK Global Marathon організовано компанією MRM за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.
Секція «Центральна та Західна Європа, Велика Британія: аналітичний огляд, ключові події, факти, цифри» підготовлено за підтримки Європейського Союзу. Її зміст є виключною відповідальністю організаторів і не обов’язково відображає погляди Європейського Союзу.
Media Business Reports (MBR) є головним інформаційно-аналітичним партнером KMW Global Marathon та платформою онлайн-трансляції форуму.
Генеральний партнер KMW Global Marathon — Канал «Україна».
Раніше міжнародний онлайн-форум KMW Global Marathon презентував програму секції Азія, в рамках якої відбудеться огляд трендів та змін аудіовізуальної індустрії Південної Кореї, Китаю та В’єтнаму.
А також KMW Global Marathon представить ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки.