KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management за підтримки Українського Культурного Фонду. Міжнародна медіаконсалтингова компанія K7 Media, представить огляд трендів та змін аудіовізуальної індустрії Південної Кореї, Китаю та В’єтнаму.

В рамках секції буде представлено підбірку найбільш показових проектів, що характеризують ситуацію на ринку даного регіону. Панельна дискусія за участі представників ключових напрямків медіаіндустрії сфокусується на тому, як COVID-криза впливає на ринкові показники та позначається на загальних зрушеннях у кінотеатральному й телевізійному секторах. Спікери також розкажуть про те, як провідні гравці медіаринку адаптують свої бізнес-моделі відповідно до нових реалій і вибудовують співпрацю з іншими країнами.

Модеруватиме зустріч Мішель Лін, авторитена експертка, голова департаменту Азії і Тихоокеанського регіону в компанії К7 Меdia. Має великий досвід в дослідженні форматів, багатожанрових програм та вивченні специфіки регіональних ринків.

«На прикладі кожної з країн ми розглянемо показовi приклади, які відображають реакцію ринку на ситуацію: як змінюються уподобання аудиторії та бізнес-процеси, які антикризові рішення приймаються провідними учасниками ринку, та які з них є насправді ефективними. Багато років поспіль Азійський регіон славиться своїми видатними форматами, які підкорюють світ. Наприклад, Південна Корея має хорошу репутацію в царині  розваг і мистецтва, тому тепер, коли ви чуєте слово “K-Formats” («Епоха розквіту корейських форматів») – кожен легко зможе навести кілька успішних прикладів. Інші країни регіону також швидко переймають досвід адаптації форматів та iмпорту. Отже, у своєму дослідженні я зокрема зосереджусь на них, а також для міжнародних покупців я представлю нові тенденції щодо форматів з Азійського регіону» – анонсує Мішель Лін.

Продовжити занурення в особливості медіаринку Азії учасники KMW Global Marathon зможуть навіть після завершення заходу. Всі зареєстровані глядачі форуму отримають спеціальний пост-огляд документ, у якому буде зібрано найцікавішу аналітику, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для KMW 2020.

Проєкт підготовлено за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.

Генеральний партнер KYIV MEDIA WEEK Global Marathon — ТРК «Україна».

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри


А ще 11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

В Італії офіційно заборонили цензуру в кінематографі

Міністерство культури Італії остаточно врегулювало закон про цензуру в кінематографі. Згідно закону, в країні забороняється перешкоджати виходу фільму або намагатися ...

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

«Нас надихнула відсутність очевидного в київському просторі»: засновниці «Читати Київ» про ідею та місію проєкту

Одним з лауреатів, які отримали Премію Українського культурного фонду, став проєкт «Читати Київ». Його особливістю і двигуном стала небайдужість до ...