KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу.

Глобальна криза, спричинена пандемією, поставила під сумнів традиційні правила гри в нинішній системі координат галузі. Крім того, вона пришвидшила динаміку змін та збільшила вірогідність непередбачуваних факторів впливу на медіабізнес. Саме час зрозуміти, як тепер виглядає медіаринок у світовому масштабі, які тренди визначають його діяльність та які моделі роботи є життєздатними у тривалій перспективі.

KMW Global Marathon консолідує експертизу найвищого рівня, аби разом з вами дізнатись, як не потонути в цунамі змін та осідлати свою хвилю у новому світі.

Ви задіяні в управлінні, виробництві, дистрибуції та промоції контенту для кіно та телебачення? Або ваша професія дотична до будь-якої сфери сучасного медіабізнесу – формати, серіали, анімація, digital-технології, дитячий контент, законодавство, міжнародна копродукція, та ін? Якщо так, вам варто позначити 14 вересня у своєму графіку та зареєструватися на KMW Global Marathon за лінком.

Вікторія Корогод, директорка каналу «Україна»: «Канал “Україна” п’ятий рік поспіль є партнером низки знакових подій в рамках Kyiv Media Week. Ми системно підтримуємо лінійку серіальних івентів, бо каналом №1 нас зробили, серед іншого, і найкращі на нашому телебаченні серіали, ми надаємо експертизу наших аналітиків щодо тенденцій ринку, ми ділимося досвідом успішної міжнародної дистрибуції та копродукції. Цього року наше партнерство набуло нової якості – канал «Україна» став генеральним партнером форуму. Зараз, коли не лише медіа індустрія, а й увесь світ опинились перед новими викликами, для нас важливо підтримати фахову розмову медіа експертів. Ми впевнені, що вона допоможе знайти адаптивні антикризові рішення та механізми для сталого розвитку аудіовізуальної індустрії у новій реальності».

Особливістю цьогорічного KMW є те, що долучитися до участі можна на безкоштовних засадах.

Усі зареєстровані учасники у жовтні отримають пост-огляд документ White Paper за матеріалами Форуму. У ньому буде опубліковано найцікавішу аналітику, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW. Також там можна буде побачити результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для форуму.

Вперше комплексна аналітика світового та українського медіаринку вийде за межі внутрішньо індустріального «таємного знання» та буде доступною усім охочим.

Ексклюзивно для KMW міжнародні впливові агентства та медіаплатформи The WIT, K7 Media, C21 Media, Ampere Analysis, Prensario International, Glance готують дослідження глобальної медіаіндустрії та найбільших медіаринків від Азії до Південної Америки. Ключові події, факти і цифри складуть актуальну картину. Це допоможе виробникам і дистрибуторам кіно- та ТВ-контенту адаптувати свої бізнес-стратегії до нових умов, зважити ризики та зрозуміти міжнародні напрямки свого розвитку.

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

Українська аудіовізуальна індустрія є особливо вразливою до нинішніх викликів. Тож на дослідженні локального ринку сфокусовано особливу увагу. Найсвіжішу аналітику українського аудіовізуального сектору готують експерти MRM та інформаційно-аналітичного видання Media Business Reports (MBR). А саме:

  • Всеукраїнське опитування відвідувачів кінотеатрів «Як змінилися глядацькі настрої українців через пандемію COVID-19». Перше в нашій країні комплексне соціологічне дослідження такого масштабу. Таке дослідження має особливу цінність саме зараз, коли кінопрокат поступово відновлює свою роботу (виконується у співпраці з КМІС);
  • Аналітичний огляд «Тренди теледивлення в Україні». Він дозволить українським медіагрупам, телепродакшенам, гравцям рекламного ринку отримати комплексну актуальну інформацію про потреби і смаки телеаудиторії та сприятиме появі в українському телепросторі нового якісного контенту;
  • Онлайн-опитування «Актуальні проблеми та потреби української аудіовізуальної індустрії». Воно покаже актуальні інформаційні запити гравців медіаринку, реакцію індустрії на карантинні обмеження та глобальні економічні зміни. Результати дослідження є надзвичайно важливими для модернізації існуючих бізнес-моделей та вибудовування нових правил гри в галузі.

Анастасія Рахманіна, головна редакторка MBR: «Ми сподіваємося, що огляди, підготовлені фахівцями MBR нададуть українським гравцям медіаринку та творчій спільноті краще розуміння актуальних процесів і трендів аудіовізуальної індустрії. А це, своєю чергою, допоможе їм у формуванні ефективних антикризових стратегій. Важливість цього важко переоцінити, адже зміни в індустрії, спричинені наслідками пандемії COVID 19, є дуже значущими, проте фахівці галузі наразі не мають їхнього чіткого розуміння. Для формування цього розуміння й відповідної подальшої побудови нових стратегій роботи вони потребують свіжих досліджень галузі. Саме таку аналітику буде зроблено й представлено в межах KMW Global Marathon».

Media Business Reports (MBR) є головним інформаційно-аналітичним партнером KMW Global Marathon та платформою онлайн-трансляції форуму.

 KYIV MEDIA WEEK Global Maraton підготовлено компанією MRM за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.

Генеральний партнер KYIV MEDIA WEEK Global Marathon – Канал «Україна»


Читайте також: В рамках онлайн-проєкту Lions Live Джеймс Гарман, експерт-маркетолог з Нової Зеландії, відповів на 10 найтиповіших запитань про концепцію шести сходинок креативної ефективності (Creative Effectiveness Ladder), співавтором якої він є.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

WARC підраховує, як часто креативна робота є водночас ефективною

Спираючись на дані свого рейтингу, платформа WARC вирішила з’ясувати, чи існує кореляція між ефективністю та відзначеною нагородами креативністю.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...