Як у Києві минув бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020»

28 жовтня у готелі Radisson Blu Hotel, Kyiv відбувся бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020», який організувала Асоціація корпоративних медіа України (АКМУ).

Учасники форуму розглянули інструменти і технології світового рівня, обмінялись досвідом з колегами на виставковій експозиції корпоративних медіа, відчули актуальні тренди, познайомились з новими концепціями й розширили світогляд. Програма форуму складалась з презентації нової книги «Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій», панельної дискусії на тему «Тренди 2020», тематичних лекцій, а також підбиття підсумків конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019».

На презентації книги «Енергія креативу» президентка АКМУ Оксана Тодорова зазначила: «Це вже сьоме видання Асоціації корпоративних медіа, яке ми присвячуємо 15-річчу роботи нашої громадської організації. У книжці  я розглянула найпередовіші концепції, технології та кейси, навела коментарі колег — лідерів думок, розповіла про проекти переможців і учасників конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України». Фокус уваги видання спрямований на те, як проходить творчий процес і які ідеї знайшли реалізацію в українських компаніях. Також у цій книзі ми зібрали приклади. Змінюйте, допрацьовуйте, інтегруйте і застосовуйте їх у своїй практиці».

У панельній дискусії “Тренди 2020” пан Джеспер Бо Хенрексен, СЕО Radisson Blu; Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер Днів Креативності в Україні, маркетинг директор групи DIALLA Communications; Ігор Кузьо, директор з маркетингу iPay.ua; Ірина Проніна, HR & Legal Director at Lantmännen AXA; Максим Білявський, кандидат технічних наук, експерт Центру Разумкова; Олег Дорошенко, директор Інтерконтиненталь-Україна і Групи компаній Printstore Group шукали відповідь на питання «Які тренди у 2020 чекають бізнес-спільноту?».

Після футурологічних міркувань колег пролунали цікаві доповіді експертів заходу.

Ірина Кузнєцова, директор DIALLA Communications, офіційний представник в Україні Cannes Lions International Festival of Creativity розповіла про успіхи України на головній події світового креативу: 2017 рік – 38 поданих робіт, 1 Bronze lion; 2018 – 51 подана робота, 1 Bronze lion; 2019 – 34 подані роботи, 1 Bronze Lion. В конкурсі Young Lions Competition у 2019 році наші молоді креатори вперше отримали Gold в категорії Film; Silver в Print та Silver в Design. Також Ірина поділилась добіркою свіжих кейсів фестивалю Cannes Lions, які торкнулись емоційної сфери учасників заходу. Це зворушливе відео, що піднімає сімейні цінності, а також гострі соціальні питання. Було цікаво дізнатися, якими інструментами користуються креатори, щоб привертати увагу користувачів нового покоління до гарячих питань сьогодення.

Олександр Котолуп, власник Figaro-Catering розкрив секретні інгредієнти креативних івентів і розповів про тренди в індустрії кейтерингу:

«Завжди пам’ятайте і виконуйте перше правило етикету Марі Де Тіллі. Знаєте, про що я? Так, дійсно, це душ зранку.

Будьте “instagramable”: успіх вашої події залежить від рівня залученності гостей. Більше емоцій – більше сторіс!

В тренді імерсивність, фудпейрінг та інноваційність.

Дивуйте новими відчуттями і даруйте емоції. До зустрічі на ваших визначних подіях!»

Олександр Шевченко, PR директор «Біосфера» окреслив підсумки в роботі своєї команди у сфері креативу:

«Що ми називаємо креативом? Коли ти відрізняєшся і коли ти створюєш емоцію. МРТ показує, що при оцінці продукту в мозку «запалюються» лімбічні функції (зони почуттів, пам’яті й оціночних суджень), тоді як аналітичні зони мозку не стимулюються. Іншими словами: рішення про покупку є емоцією, а не раціональним виваженим кроком. Тому виграють бренди, які створили емоційний зв’язок зі споживачем. А якщо рішення приймаються на підставі почуттів, комунікації повинні цілитися в емоції. Тому: ніяких холодних факт-релізів, нудних конференцій і знеособлених соцмереж. Ми додаємо в комунікації гумор та створюємо WOW: ефект. Та запевняємо: яскраві проекти дають більше резонансу, уваги до бренду, залученості, зростання кількості споживання. Ми провели 97 яскравих івентів за рік, про нас зробили 416 публікацій; ми перемістилися на +4 позиції в рейтингу MQ (перед P & G, Henkel, J & J, Unilever). Ми провели: Sustainability Marathon, Leopolis Jazz & Jazz on the Dnieper, The Recycling Rhapsody, Hyperloop for Business, Плоггінг з чемпіонами. А також випустили корпоративний календар за участю співробітників з декількох країн, видаємо MidWeek News – щотижневий дайджест новин (це 50+ новин з 25 світових джерел). У підсумку ми підвищили частку медіарезонансу і присутності в інфополі до + 20% на рік. Ми увійшли в рейтинги інфо-брендів. Зміцнили статус «Біосфери» і наших спікерів у якості лідерів думок. Створили емоційну прив’язку працівників, клієнтів і партнерів до цінностей бренду. Все це дозволить збільшити вартість бренду на 10%. Ми впевнені: креатив робить бренд дорожче!»

Єгор Валовські, співзасновник NextPage розповів про тренди в візуальному оформленні та наповненні корпоративних сайтів:

«Ми всі є свідками завершення епохи трендів. Зараз немає сенсу пильнувати наслідки замість причин. Треба бачити BIG PICTURE й тримати руку на пульсі глобальних і невгамовних змін. Думайте не про те, що має працювати, а відмовляйтеся від того, що вже застаріло. Плануйте від зворотного! Досліджуйте свого клієнта. Занурюйтесь у те, як мислить ваша аудиторія, а не як виглядає. Переважна більшість споживачів робить висновок про продукт через якість його упаковки. Сайт компанії – це її самооцінка! Корисна порада – починайте розробку корпоративного сайту з мобільної версії, тому що 87 % відвідувачів вашого сайту робить це зі свого смартфону. Тенденції змінюються настільки швидко, що правила не встигають зацементуватись. Тому головне правило – «Створюй свої правила!» Користувачі не хочуть отримати більшу кнопку, красивіший шрифт чи фото. Дійсно важливо те, чи може продукт зробити вашого майбутнього клієнта щасливим».

Ірина Головань, Польща, директор з маркетингу Bacówka Radawa & SPA поділилась досвідом в сфері інфлюенсер-маркетингу:

«Мама-блогер для аудиторії наших клієнтів – це авторитетна особа, лідер думок, найкраща подруга, якій довіряють. Наш готель створений дітьми для дітей. Власниця готелю разом із чоловіком виховує трьох власних дітей різного віку, тому дуже добре орієнтується у проблемах батьків. Мами хочуть приїхати на відпочинок, щоб дитина була добре нагодована і з нею займалися професійні аніматори. А в цей час мама зможе відпочити в спа-комплексі. І це не буде виснажливо, як, наприклад, подорож з дитиною в Туреччину. У нас безліч атракцій, які ми постійно змінюємо. Мами-блогери розповідають про послуги готелю, ми відстежуємо резервації за їхніми промокодами й можемо додатково мотивувати співпрацювати з нами бонусами. Особливий тренд цього року – це татусі-блогери, рекомендації яких сприймаються більш лояльно. Ми позиціонуємось як найкращий готель для відпочинку з дітьми у Польщі. Найближча стратегія в просуванні – це формування бренду першої особи. А інструмент, який допоміг нам отримати 100% заповнення у найменш привабливий осінній період, – це створення фото-зон. Ми перетворились на гарбузову ферму. Мами-блогери про це розповіли у соцмережах і в нас зараз справжній аншлаг».

На бізнес-форумі також були підбиті підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019». Список переможців можна переглянути за посиланням

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...

Kyiv Art Fair відбудеться з 20 по 23 серпня на новій локації — Parkovy

Протягом чотирьох днів з 20 по 23 серпня у киян і гостей столиці буде можливість відвідати традиційну культурну подію — ...

У липні стартує тренінг Creative Business Academy

У липні стартує тренінг Creative Business Academy

Creative Business Academy — це інтенсивний восьмиденний тренінг для креативних стартапів та підприємців. Тренінг допоможе створити справжній бізнес: виробити стратегію, залучити ...

Безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands»

Безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands»

Пандемія та карантин відчутно вплинули на рекламний ринок. Рекламні бюджети зменшуються, тому маркетологи шукають більш ефективні та доступні канали просування ...

Трансформації бізнесу, кризовий менеджмент та комунікації. Онлайн-конференція CASES

Коронакриза змінює все: бізнеси, попит, комунікації. Сьогодні трансформації мислення, підходів, бізнес-моделей та створення нових стратегій стають як ніколи актуальними. Онлайн-конференція ...