• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

24 години — 1 журнал. Асоціація Креативних Індустрій взяла участь у створенні другого видання унікального журналу UkraЇnext

21 Жовтня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
24 години — 1 журнал. Асоціація Креативних Індустрій взяла участь у створенні другого видання унікального журналу UkraЇnext
Share on FacebookShare on Twitter

19 жовтня топові журналісти, дизайнери, фотографи, редактори, ілюстратори зібрались разом для створення спільного медіапродукту — журналу UkraЇnext. «Журналу, який може ніколи не потрапити на папір, але задля появи якого три десятки людей поклали свою суботу-неділю, — пише Павло Новіков, журналіст, ведучий «Радіо НВ» та лідер проекту UkraЇnext, у колонці редактора. — Музика, Філософія та Математика визначили весь номер. Джон Неш (Нобелівський лауреат з економіки) вважав, що саме ці науки — найближчі сестри».

Перший номер UkraЇnext світ побачив 10 років тому. Це була українська версія флеш-мобу «журнал за 24 години», який провели влітку 2009 року в Данії. Там за добу зробили 24 шпальти у розважальному форматі. У жовтні того ж року в «Інтерньюз-Україна» (Київ) вперше зробили український проект. Тоді під час брейншторму команда відповідала на запитання «А якою має бути Україна-next: у науці, суспільстві, політиці, шоу-бізнесі, кіно…». Так, вийшло 48 шпальт і 4 обкладинки, а надруковано було 32 примірники — по одному на кожного учасника.

Цього року редакція спробувала знайти відповіді на запитання:

  • Якою, з огляду на останнє десятиріччя, є нинішня ідея про Україну-next?
  • Хто за що бореться і якими ми повернемось з цієї війни?
  • І найголовніше: чи можливо таке, що в час руйнування класичних інституцій, час популістів і час кризи суспільної довіри по всьому світу, саме Україна стане не проблемою, а рішенням для цілого світу? Чи під силу нам зробити Україну державою світового рівня, якщо ми навчимось об’єднуватись між собою?

Як це працює?

Люди, які зголосилися взяти участь у створенні журналу, зібрались у редакції НВ у суботу, 19 жовтня. О 10:00 почалась креативна сесія, під час якої команда визначилась із наповненням майбутнього журналу: загальна концепція, рубрики/розділи, матеріали.

https://www.facebook.com/creativitydaysukraine/videos/492420758022438/

Далі концепції та задачі для конкретних матеріалів в розділах обговорювались під час паралельних креативних сесій Brainstorm Arena (онлайн-платформа, що дозволяє залучати експертів онлайн з будь-якої точки світу і скорочує час на генерацію та обговорення ідей — внесок Асоціації креативних індустрій). Далі — «рутинна» журнальна робота: журналісти писали, фотографи знімали, верстальники верстали.

І ось результат: журнал можна знайти за посиланням.

Асоціація Креативних індустрій не тільки технічно підтримала непересічний проект. В журналі опубліковано статтю в якій висвітлено позицію Асоціації стосовно шляхів і рішень, завдяки яким бізнес і креатив можуть реально покращити рівень життя та суспільної думки в Україні.

«Ми не могли не скористатися такою унікальною можливістю, яка надається раз на 10 років, — зазначив Голова Асоціації Креативних Індустрій, Офіційний Представник Cannes Lions в Україні Костянтин Кузнєцов. — Такий проект має всі шанси стати гучним та ефективним рупором креативного співтовариства, адже медіа — це одна з найвпливовіших та найдинамічніших креативний індустрій. Завдяки організаторам проекту ми змогли донести своє бачення розвитку креативності як обов’язкової передумови успішного розвитку країни»

Теги: креативмедіановини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.