Для спонсорських кампаній це був дивний час, адже Олімпіада в Токіо 2020 ось-ось має розпочатися із затримкою на цілий рік. Але хай там як, але ця нагода дала початок численним креативним активаціям від глобальних і локальних брендів.
Тому сьогодні, напередодні початку Олімпіади, пропонуємо вашій увазі п’ятнадцять кампаній від її партнерів і спонсорів, які цього року ведуть змагання за увагу глядацької аудиторії.
Sumo (France.TV)
Надихнувшись творчістю японських художників, французька медіакомпанія розповіла історію про борця сумо, який мандрує Японією і пробує свої сили у цілому ряді спортивних дисциплін: від баскетболу до серфінгу і скейтбордингу.
Let’s Go There (BBC)
Ці Олімпійські ігри вболівальникам доведеться спостерігати виключно з екрану. Але принаймні BBC втішає їх яскравим та магічним віртуальним туром вулицями Токіо, де пильне око може розгледіти британських атлетів, органічно вписаних у японську поп-культуру.
What Agnes Saw (The International Olympic Committee)
В цій кампанії можна побачити найстарішу з олімпійських чемпіонок, 100-річну Агнес Келеті, поряд із наймолодшою учасницею Олімпіади, скейтбордисткою Скай Браун. Мудрість поряд із завзятістю. Відео нагадує нам про ту надію і натхнення, які несуть із собою Олімпійські ігри, що об’єднують весь світ.
Super. Human (Channel 4)
Креативники вирішили показати спортсменів-паралімпійців з небаченого досі боку – їхнє реальне життя і ті жертви, на які вони, як і кожен атлет, мусять іти заради величі. Порушені настанови лікарів, пропущені дні народження дітей і тренування до натертих пухирів… Але разом все це складається в картину справжньої наполегливості.
VS (SK–II)
Косметичний бренд SK-II створив справжню анімаційну антологію, присвячену спортсменкам, які представлятимуть Японію на Олімпіаді. Ця серія відео прагне надихнути кожну жінку тим посланням, що їй під силу змінити свою долю.
Few Seconds Before… (France.TV)
Відео від MullenLowe France показує попередніх олімпійських медалістів, які готуються знову вийти на поле.
It’s Time to Let Yourself Fly (United)
А ця кампанія спробувала провести паралель між готовністю вступити у змагання і можливістю знову подорожувати.
We Change The Game When We Find Each Other (Facebook)
Скейтбординг вперше увійшов до списку олімпійських дисциплін. Тому агенція Droga5 підготувала серію відео, де показала реальні історії, як технології Facebook об’єднують скейтбордистів з різних куточків світу, допомагаючи їм розвивати цей вид спорту.
Lead with Love (P&G)
Мультибрендова кампанія P&G знову показує батьків спортсменів і знову змушує сльози навертатися на очі. Цього разу вона розповідає не лише про спортивні досягнення, а й про здатність атлетів власним позитивним прикладом змінити суспільство на краще.
Best Day Ever (Nike)
Нове відео з кампанії Play New показує світ, де у спорті немає нічого неможливого.
Allianz Support Dog Squad (Allianz Insurance)
Цей невеличкий документальний фільм присвячений тому психічному навантаженню, з яким спортсмени стикаються, готуючись до Олімпіади. Ось чому в рамках ініціативи Allianz Support Dog Squad собак для емоційної підтримки відправили до скейтбордистів з усього світу, які проходили тренування в Лос-Анджелесі.
Bedtime Stories (Dreams)
Компанія Dreams, виробник ліжок та постільної білизни, спільно зі своїми амбасадорами-олімпійцями створила серію дитячих історій на ніч. Кожна така історія оповідає шлях до успіху одного зі спортсменів. Тут є і цькування в дитинстві, і бунтівні підліткові роки, і уроки наполегливості, і радість, яку несе із собою справжнє покликання.
Human Support Robot (Toyota)
В цій кумедній історії атлетам прислали роботів для допомоги з підготовкою до Олімпіади. Але замість того, щоб скористатися цими роботами за прямим призначенням, атлети переклали на їхні залізні плечі хатню роботу – вигулювати пса, прасувати одяг, носити пакети з покупками тощо.
When you play a little, you help our athletes a lot (The National Lottery)
Ще одне кумедне рекламне відео показує ряд ситуацій, в яких публіка «допомагає» атлетам тренуватися. Наприклад, майстру тхеквондо Лутало Мухаммаду приносять для розбивання портрети колишніх та інший мотлох, який розтрощити не шкода.
Ticket to Tokyo (Microsoft Teams)
А в новій кампанії від Microsoft Teams жителі Токіо дистанційно знайомлять зі своїм містом тих нещасних вболівальників, яким довелося здати квитки і розпрощатися із подорожжю на токійську Олімпіаду 2020.