Гортаючи портфоліо Жасмін Чавес в Insta миттєво виникає та приємна ностальгія за дитячими солодощами. Швидке прокручування перетворюється на розкішний прохід через яскраву кольорову типографіку, яка виблискує привабливими цукерковими тонами та текстурами.
Початок творчого шляху Жасмін
Жасмін завжди керувалася бажанням відтворити та підкреслити непереборні «гарні речі», які вона бачить у навколишньому світі. Тож не дивно, що вінтажне пакування солодощів 1970-х років було одним із її головних впливів, коли вона починала свою практику. І як тільки Жасмін усвідомила, що для того, що вона любить робити, є посада, вона знала, що це правильний шлях для неї — хоча зізнається, що їй знадобився час, щоб по-справжньому зрозуміти, «що означає графічний дизайн». Керуючись своєю пристрастю до естетики, тодішня «нерішуча 17-річна» вирішила отримати кваліфікацію медіа і відтоді не озиралася назад.
Під час навчання Жасмін запропонували кімнату, щоб почати експериментувати зі шрифтом, макетом та ілюстрацією, перш ніж остаточно зосередитися на типографіці. Однак, коли вона закінчила навчання, дизайнерка відчула звільнення: «Цього разу я не відчула себе сильно обмеженою принципами дизайну і більше не була стримана „конструктивною критикою“ моїх викладачів», — пояснює вона. Проте, попри те, що Жасмін залишила навчання, вона не зупинила свій творчий розвиток. Коли стиль, техніка або програмне забезпечення приваблюють її, вона рішуче опановує ними.
Наприклад, коли вона полюбила «художній стиль аерографа», який вона помітила в роботах інших дизайнерів, Жасмін почала ретельно копіювати естетику в Illustrator та Photoshop. Незадоволена цими експериментами, які вона описує як «підробку 3D», вона пішла на двотижневий курс на YouTube, пробираючись по коліно через підручники щодо використання програмного забезпечення Blender. Підхід Жасмін тепер є постійним циклом «знищення» та «побудови», і це те, що дійсно дозволило їй вирости як дизайнер і створити власний особистий стиль.
Хоча Жасмін у минулому відчувала себе обмеженою через обмежувальні принципи дизайну, яким викладали в університеті, і відсутність досвіду роботи з певним програмним забезпеченням, вона «ніколи не відчувала потреби занадто ретельно шукати натхнення». Вона шукає ідей в анімації, дизайні одягу та кераміці, але також виросла з батьком-дизайнером інтер’єрів, тобто в дитинстві її оточували архітектурні креслення та дизайнерські журнали. Таке творче виховання, безсумнівно, дало їй особливий погляд, який можна відчути в дизайні плакатів, як-от Starting Over Again та Feliz Navidad. У роботі Starting Over Again, желеподібна структура розбирається і знову збирається разом, викликаючи неоднозначний діапазон візуальних посилань одночасно. Дивимося на желе? Вихровий імпульс веселого ходу? Або, можливо, дизайн асиметричного абажура? Знову ж таки, у Feliz Navidad, за типом виконання Жасмін, здається, стоїть архітектурна естетика. Святкове іспанське привітання викликає монументальну велич, оскільки листи задоволено ковзають по сторінці, утворюючи сюрреалістичну колекцію колоноподібних форм.
Але веселий, добре відомий приспів «Feliz Navidad» Хосе Фелісіано — не єдина пісня в графічному плейлисті Жасмін. Крім того, музика є важливою частиною її практики, і вибір ідеального музичного супроводу до її роботи є «обов’язковим», коли вона починає будь-який проєкт. Тому, як не дивно, дизайн музичних плакатів є однією з улюблених справ Жасмін. У минулому вона відчувала розчарування через «прямокутні рамки» типового формату плакатів, у свою чергу, впроваджуючи власний асортимент неправильних форм плакатів і вирізів, щоб оживити дизайн, натхненний музикою. Ця техніка дозволяє Жасмін експериментувати зі створенням приємної «ілюзії глибини» та відчуття контрасту в таких творах, як Pluto Projector та Moon River.
Плани на 2022 рік
У 2022 році на Жасмін чекає низка захоплюючих нових проєктів, але вона найбільше схвильована відкриттям своєї нової друкарні. Дотримуючись свого, як правило, рішучого підходу до спроб нових речей, Жасмін пояснює: «Дизайн товару трохи виходить за межі моєї зони комфорту, але я б хотіла спробувати, якщо це означає можливість стилізувати свою роботу на іншому полотні!»
Читайте також:
Тайрон Вільямс експериментує з 3D-рендерами, текстурами та великою кількістю неонових відтінків