• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Тайрон Вільямс експериментує з 3D-рендерами, текстурами та великою кількістю неонових відтінків

30 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Тайрон Вільямс експериментує з 3D-рендерами, текстурами та великою кількістю неонових відтінків
Share on FacebookShare on Twitter

Немає нічого кращого, ніж знайти зображення настільки хитромудрим і дивним, що змушує засумніватися в його походження. У новій книзі Тайрона Вільямса, художника-фотографа-експериментатора з Нортгемптона, він викликає здивування через захоплюючі образи, знайдені в Phosphorescent, нині виданих TXTbooks.

Блискучий, неоновий і дивний, Phosphorescent запрошує своїх глядачів у химерний пейзаж з хвилястими формами та лініями, представленими через суворі чорні сторінки та люмінесцентні малюнки, розкидані по всій сторінці. Важко точно сказати, що ви дивитеся або як створюються роботи, але на кожній сторінці є щось настільки захоплююче. «Цей новий проєкт Phosphorescent — остання книга, яка зосереджується на неонових відтінках і змінених текстурах, намагаючись виштовхнути зображення за межі, — розповідає він. — Це спосіб висловити щось більше — трансформація зі слідами сирої форми».

У певному сенсі ця нова публікація кидає виклик звичайній художній чи фотокнизі. Не маючи особливих подробиць чи опису, Тайрон свідомо залишає своїх читачів у розгубленому стані. Це його власний простір для експериментів, де художник пограв із 3D-рендерами, райдужними палітрами та текстурами, щоб створити творити, які світяться в темряві. Використання Photoshop для досягнення цього футуристичного вигляду, це останнє досягнення, безумовно, є більш абстрактним, ніж робота, яка була до нього.

tyrone-williams-phosphorscent-digital-itsnicethat-08.jpg

Востаннє ми чули про Тайрона після того, як він випустив своє нове фотовидання «Звичайні фрагменти», створене у співпраці з Жаном-Кістофом Реккіа. Знімаючи моменти в їхніх місцевих оселях — у Великобританії та Франції відповідно — проєкт побачив суміш речей, які вони спостерігали, від квітів до згортного паперу, чагарників, автомобілів та архітектури. Представлена ​​в його фірмовому стилі деформації, сама робота є явно фотографічною (хоча й слабшає на стороні постпродакшну), що доводить значний контраст з його останнім випуском Phosphorescent. Але навіть якщо він останнім часом пішов більш експериментальним шляхом, серце Тайрона завжди буде з фотографією.

Насправді Тайрон вперше взяв камеру в руки близько 10 років тому. Він почав з експериментів з одноразовими та 35-мм компактними камерами, «заінтригував, як у камери так багато свободи та глибини, щоб зрозуміти, як інтерпретуються зображення, — каже він. — Я був зачарований». Настільки, що Тайрон завжди міцно тримав при собі камеру, «як щоденник, — додає він, — і відчував, що це спосіб повного вираження себе в середовищі. Для мене це спосіб зрозуміти життя і прийняти його». Його інтереси до медіа з часом зростали, і, зрештою, він почав створювати вражаюче портфоліо. З огляду на те, що він любить грати зі сприйняттям і процесом, з самого початку стало ясно, що Тайрон не звичайний фотограф; зараз він працює графічним дизайнером і фотографом продуктів.

Тож звідки саме Тайрон бере свої потойбічні ідеї?

«Натхнення я знаходжу здебільшого у власних думках та почуттях, а також у спробах зрозуміти сам образ, — каже він. — У міру того, як життя адаптується, змінюється й імідж. Мені подобається залишатися зі свіжою головою, а не мати фіксованого уявлення про те, яким має бути зображення». Тим часом його процес набагато простіший і, оскільки він завжди носить з собою фотоапарат, має тенденцію бути досить спонтанним. «Я зазвичай знаходжу об’єкти для зйомки де завгодно, але коли з’являється натхнення в об’єкті, на який я дивлюся, він немов стає на місце, і це ще один крок у візуальному просуванні». Зовсім недавно, наприклад, він маніпулював зображеннями, щоб «кинути виклик їхній формі» та представити їх унікальними способами, зокрема тими, які «можуть бути екстремальними візуально».

З огляду на все це, можливо, ваше розуміння Phosphorescent стало трохи ясніше. Тайрон — митець, який ніколи не припиняє експериментувати та розвиватися у своїй практиці, і ця публікація — наступний крок на його шляху. «Я хотів би думати, що в цілому мої зображення показують, що завжди є що побачити, і що натхнення можна знайти де завгодно, — підсумовує він. — Зображення не мають фінішної лінії, це особистий спосіб зрозуміти нескінченність».

Тож звідки саме Тайрон бере свої потойбічні ідеї?
tyrone-williams-phosphorscent-digital-itsnicethat-04.jpgtyrone-williams-phosphorscent-digital-itsnicethat-10.jpgtyrone-williams-phosphorscent-digital-itsnicethat-11.jpgtyrone-williams-phosphorscent-digital-itsnicethat-13.jpgtyrone-williams-phosphorscent-digital-itsnicethat-01.jpgtyrone-williams-phosphorscent-digital-itsnicethat-02.jpgtyrone-williams-phosphorscent-digital-itsnicethat-03.jpg
tyrone-williams-phosphorscent-digital-itsnicethat-06.jpg

Джерело


Читайте також:

«Сторітелінг у фотографії»: книга, що навчає розповідати дивовижні візуальні історії

Теги: креативмистецтвотехнологіїфотографія

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.