Запатентованные полоски

Суды между модными домами — дело привычное, и многолетними разбирательствами с привлечением служителей закона в индустрии моды никого не удивишь. На этот раз в тяжбу оказался втянут Марк Джейкобс: за использование знаменитых трех полосок на него ополчились adidas.

Провинился на этот раз не сам Джейкобс, а скорее Луэлла Бартли и Кэти Хиллиер, до недавнего времени возглавлявшие Marc by Marc Jacobs. Именно в коллекции дочерней марки сотрудники немецкой компании заметили плагиат: такую реакцию вызвали в офисе adidas мужской и женский свитшоты с четырьмя полосками на рукавах. Хотя в классическом дизайне спортивной марки не четыре, а три полосы, сходство действительно бросается в глаза. Тем не менее считать ли версию Marc by Marc Jacobs «до нелепого очевидной имитацией», мы пока не решили.

Обвинение в том, что свитшоты «вводят в заблуждение покупателей», заставляя их принимать вещи за продукцию adidas, звучит разумным: «полосатый» мотив очевидно ассоциируется со спортивным брендом. Свою трехполосную эмблему немецкая марка использует с 1952 года.

Заявление уже подано в Орегонский суд. Требования вполне умеренны: adidas призывают судей запретить дизайнеру продавать эти свитшоты, а деньги, уже вырученные от их продажи, отдать немецкой компании в качестве компенсации.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ковідний диван і табурет із газет: чудернацькі меблі як витвір мистецтва

Химерні віртуальні об’єкти, невидиме під дощем крісло та ковідний диван: щось із цього спокійно можна використовувати, а на щось – страшно сідати.

Якої форми набуває сучасний візуальний креатив у арабській культурі

Лабораторія дизайну Archief Cairo бере свій початок із досліджень «вуличного» креативу: наліпки на машинах, вивіски магазинів і навіть сміття під ногами.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.