Yellow Clutch Advertising розробило візуальну стилістику для освітньої платформи Naukroom

Yellow Clutch Advertising спеціалізується на просуванні освітніх, наукових та культурних проектів. Нещодавно портфоліо агентства поповнилося створенням візуального стилю для проекту Naukroom.

Naukroom — це освітня платформа, що об’єднує сучасних вчених для просування і популяризації науки. Naukroom — це завжди цікаво, аргументовано, а, часом, іронічно. Одна з цілей платформи — формування в суспільстві критичного мислення.

Yellow Clutch Advertising розробило візуальну стилістику для освітньої платформи Naukroom

Перед агентством стояло завдання розробити візуальний стиль, який би продемонстрував: про науку можна говорити захоплююче. Крім того, було важливо заявити актуальність критичного мислення. Саме воно формує науковий процес.

Yellow Clutch Advertising розробило айдентику для освітньої платформи Naukroom

Основи медицини, математики, астрономії, біології і філософії були закладені ще в Стародавній Греції. Та й критичному мисленню ми зобов’язані класикам. Адже закони логіки були придумані ще еллінами. І з тих самих пір причинно-наслідкові зв’язки нерозривні і спадкоємні.

Айдентика для освітньої платформи Naukroom

Для графічного стилю команда Yellow Clutch Advertising використала образи грецьких статуй, авторські права на які закінчилися ще в античну епоху. А в шрифті звернулися до осучасненого геометричного гротеску. Для цілісності концепції в деяких буквах логотипу з’явилися декоративні елементи, що стилістично нагадують грецьке письмо.

Візуальний стиль Naukroom

Так народилася нова айдентика для Naukroom. Як казав Архімед, дайте мені крутий дизайн, і я переверну ваше уявлення про наукпоп. Стежити за заходами Naukroom можна на сайті проекту та офіційних сторінках в соцмережах.


Пропонуємо також поглянути на 10 ресторанів, які знайшли креативні рішення для соціального дистанціювання.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...