Yellow Clutch Advertising розробило візуальну стилістику для освітньої платформи Naukroom

Yellow Clutch Advertising спеціалізується на просуванні освітніх, наукових та культурних проектів. Нещодавно портфоліо агентства поповнилося створенням візуального стилю для проекту Naukroom.

Naukroom — це освітня платформа, що об’єднує сучасних вчених для просування і популяризації науки. Naukroom — це завжди цікаво, аргументовано, а, часом, іронічно. Одна з цілей платформи — формування в суспільстві критичного мислення.

Yellow Clutch Advertising розробило візуальну стилістику для освітньої платформи Naukroom

Перед агентством стояло завдання розробити візуальний стиль, який би продемонстрував: про науку можна говорити захоплююче. Крім того, було важливо заявити актуальність критичного мислення. Саме воно формує науковий процес.

Yellow Clutch Advertising розробило айдентику для освітньої платформи Naukroom

Основи медицини, математики, астрономії, біології і філософії були закладені ще в Стародавній Греції. Та й критичному мисленню ми зобов’язані класикам. Адже закони логіки були придумані ще еллінами. І з тих самих пір причинно-наслідкові зв’язки нерозривні і спадкоємні.

Айдентика для освітньої платформи Naukroom

Для графічного стилю команда Yellow Clutch Advertising використала образи грецьких статуй, авторські права на які закінчилися ще в античну епоху. А в шрифті звернулися до осучасненого геометричного гротеску. Для цілісності концепції в деяких буквах логотипу з’явилися декоративні елементи, що стилістично нагадують грецьке письмо.

Візуальний стиль Naukroom

Так народилася нова айдентика для Naukroom. Як казав Архімед, дайте мені крутий дизайн, і я переверну ваше уявлення про наукпоп. Стежити за заходами Naukroom можна на сайті проекту та офіційних сторінках в соцмережах.


Пропонуємо також поглянути на 10 ресторанів, які знайшли креативні рішення для соціального дистанціювання.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Переможці Ukrainian Design: The Very Best Of 2020

Національний конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2020 оголосив переможців в рамках Ukrainian Creative Stories 2020. Ukrainian Design: The ...

Час TikTok. Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з китайською соціальною мережею

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. “В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

Бренди і TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Бренди в TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Перша безкоштовна онлайн-зустріч AIR Influence MeetUps відбудеться 1 червня 2020 року. Вона буде присвячена можливостям TikTok для брендів в Україні. ...

«Укрзалізниця» запустила спеціальний ASMR-потяг

«Укрзалізниця» запустила спеціальний ASMR-потяг

На час карантину для всіх, хто сумує за подорожами, кому вдома погано спиться та важко сконцентруватись на роботі, «Укрзалізниця» запустила ...