Возвращение к классике

В Великобритании и во всём мире Twinings уже стал синонимом чая. Бренд не устаёт представлять всё новые чайные композиции, поддерживая интерес потребителей. Дизайнерам предстояло возродить любовь потребителей к качественному чаю, поскольку интерес к этой категории в последнее время падает. Своей работой они попытались сделать бренд Twinings доступнее, понятнее и современнее.

Хизер Хартридж (Heather Hartridge), директор по маркетингу в компании Twinings, отметила: «Запуск обновлённых классических чайных композиций и чая Эрл Грей позволяет нам завершить масштабный стратегический проект редизайна с BrandOpus, чьи специалисты с успехом справились с задачей, поставленной перед ними».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

До Китайського Нового року студія Юрка Гуцуляка підготувала жовану листівку

12 лютого за китайським календарем наступає Рік Вола. Студія Юрка Гуцуляка вирішила несподівано привітати своїх друзів та парнерів. Всі вони ...