Кампанія Rebuild the world від LEGO продовжується, і новим її елементом став доволі кумедний ролик, в якому завдяки дитячій винахідливості вогкий лицар таки знаходить спосіб переправитися через річку.
Це відео від кінематографічного колективу Traktor розповідає історію лицаря, який і так і сяк намагається перебратися на інший берег річки. А допомогти йому із цим намагається ціле місто. На жаль, в повному обладунку лицар виявляється заважким для човна, рогатки, реактивного ранця тощо. Тож зрештою жителі міста збираються всі разом і будують йому моста з усякої всячини. Але навіть міст під ним обвалюється. Втім, як ми у цей момент бачимо, діти, які вигадали цей світ, знаходять нове рішення лицаревої проблеми і він нарешті досягає своєї мети.
Ведмежатко! На гойдалці!
Як і попередній ролик цієї кампанії, «лицарський квест» черпає натхнення з творчих і неочікуваних світів, породжених дитячою уявою. В цих історіях ключова роль може дістатися якому завгодно елементу конструкторів LEGO. Цей ролик продовжує розвивати ту ідею, що молодше покоління здатне зробити світ кращим місцем.
На додачу до основного ролика «Вогкий лицар» кампанія LEGO також включає в себе ряд коротеньких (на кілька секунд) відео. Вони демонструють кумедні сценки, в яких кубики LEGO допомагають вирішувати проблеми, долати перепони і об’єднувати друзів.
В одній з них ми, наприклад, бачимо гіпопотама, який сумно дивиться птахам услід, аж доки йому не приробляють крила, щоб він і сам полетів.
А в іншій поросятку надбудовують вищі ноги, щоб воно могло стати врівень з жирафом.
«Ми не припиняємо дивуватися тим креативності, оптимізму та наполегливості, які діти демонструють щодня. А також тому, як за допомогою ігор вони розвивають важливі в житті навички, щоб не лише уявляти собі світліше майбутнє, а й дійсно створювати його, – заявила Джулія Голдін, директорка з продукції та маркетингу LEGO Group. – Цьому й присвячена кампанія Rebuild the World. Вона демонструє те натхнення, яке ми здатні віднайти, якщо ми зберемося всі разом і спільно пошукаємо творче рішення проблеми».
Читайте також:
Місто в Техасі наочно пояснило свій бюджет за допомогою LEGO.
Ogilvy Warsaw та LEGO пропонують відбудувати нову Польщу.
LEGO відзначає День безпечного Інтернету і навчає дітей емпатії онлайн.