Lego відзначає День безпечного Інтернету і навчає дітей емпатії онлайн

У наш час, коли роль інтернету в житті людини зросла, як ніколи, не зайвими будуть ініціативи, які навчатимуть дітей (а, може, й дорослих) бути відповідальними цифровими громадянами. Саме таку ініціативу нещодавно започаткувала компанія Lego спільно з аналітичним центром DQ Institute, який виступає за безпеку в онлайн-просторі та відповідальне застосування діджитал-навичок. Ця ініціатива Lego навчає дітей емпатії, пояснює їм правила безпеки та заохочує до підтримання дружньої атмосфери онлайн.

Ініціативу приурочено до Дня безпечного Інтернету, який було запроваджено некомерційними організаціями European SchoolNet та Insafe в 2004 році і відзначають у другий вівторок лютого. Переконливим способом навчання дітей життєвим урокам та різним аспектам цифрової обізнаності стали мініфігурки «онлайн-героїв». Дізнатися про них більше можна на сайті Lego’s Safer Internet Day.

Таке навчання відбувається у форматі онлайн-опитування, яке, щоб спонукати дітей до емпатії, ставить перед ними ряд запитань. Їм пояснюють, що взагалі таке «цифрова емпатія», як розпізнати кібербулінг, як з ним боротися і чому так важливо бути відповідальним цифровим громадянином.

Щоб проілюструвати кожну тему, мініфігурки Lego розіграють відповідні сценки, демонструючи, наприклад, цькування чи поширення дезінформації. В цих ситуаціях дітей заохочують допомагати жертвам кібербулінгу та вживати заходів проти тих, хто сіє хаос в мережі. Також їм пояснюють, як можна вибачитися та владнати ситуацію, якщо вони самі образили чиїсь почуття.

Кожна з чотирьох віртуальних фігурок Lego навчає дітей тому чи іншому аспекту емпатії онлайн. Пройшовши опитування, дитина отримує фігурку одного з «онлайн-героїв». Sir Hug A Lot втілює в собі власне емпатію, Butterclops вручається за самосвідомість, AeroVision – за вміння поважати чужу думку, а Admiral Highfive був створений для обговорення доброго ставлення до інших учасників онлайн-середовища.

Зробити інтернет кращим місцем

За словами Юхьон Пак, засновниці DQ Institute: «Наша з Lego Group спільна мета – дати дітям можливість бути хорошими цифровими громадянами, мінімізувати для них кібер-ризик, та максимізувати їх потенціал в цифровому світі. Тому ми раді працювати з експертами Lego Group, які знаються на спілкуванні з дітьми. Ми сподіваємося, така ігрова взаємодія в майбутньому допоможе дітям зробити інтернет кращим місцем».

Непогано було б ще, якби ці фігурки знайшли своє втілення в реальному світі й отримали власні один-два набори конструктора…

Пройти опитування Lego, присвячене безпеці в інтернеті, можна тут.

Джерело 1, 2

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...