Lego відзначає День безпечного Інтернету і навчає дітей емпатії онлайн

У наш час, коли роль інтернету в житті людини зросла, як ніколи, не зайвими будуть ініціативи, які навчатимуть дітей (а, може, й дорослих) бути відповідальними цифровими громадянами. Саме таку ініціативу нещодавно започаткувала компанія Lego спільно з аналітичним центром DQ Institute, який виступає за безпеку в онлайн-просторі та відповідальне застосування діджитал-навичок. Ця ініціатива Lego навчає дітей емпатії, пояснює їм правила безпеки та заохочує до підтримання дружньої атмосфери онлайн.

Ініціативу приурочено до Дня безпечного Інтернету, який було запроваджено некомерційними організаціями European SchoolNet та Insafe в 2004 році і відзначають у другий вівторок лютого. Переконливим способом навчання дітей життєвим урокам та різним аспектам цифрової обізнаності стали мініфігурки «онлайн-героїв». Дізнатися про них більше можна на сайті Lego’s Safer Internet Day.

Таке навчання відбувається у форматі онлайн-опитування, яке, щоб спонукати дітей до емпатії, ставить перед ними ряд запитань. Їм пояснюють, що взагалі таке «цифрова емпатія», як розпізнати кібербулінг, як з ним боротися і чому так важливо бути відповідальним цифровим громадянином.

Щоб проілюструвати кожну тему, мініфігурки Lego розіграють відповідні сценки, демонструючи, наприклад, цькування чи поширення дезінформації. В цих ситуаціях дітей заохочують допомагати жертвам кібербулінгу та вживати заходів проти тих, хто сіє хаос в мережі. Також їм пояснюють, як можна вибачитися та владнати ситуацію, якщо вони самі образили чиїсь почуття.

Кожна з чотирьох віртуальних фігурок Lego навчає дітей тому чи іншому аспекту емпатії онлайн. Пройшовши опитування, дитина отримує фігурку одного з «онлайн-героїв». Sir Hug A Lot втілює в собі власне емпатію, Butterclops вручається за самосвідомість, AeroVision – за вміння поважати чужу думку, а Admiral Highfive був створений для обговорення доброго ставлення до інших учасників онлайн-середовища.

Зробити інтернет кращим місцем

За словами Юхьон Пак, засновниці DQ Institute: «Наша з Lego Group спільна мета – дати дітям можливість бути хорошими цифровими громадянами, мінімізувати для них кібер-ризик, та максимізувати їх потенціал в цифровому світі. Тому ми раді працювати з експертами Lego Group, які знаються на спілкуванні з дітьми. Ми сподіваємося, така ігрова взаємодія в майбутньому допоможе дітям зробити інтернет кращим місцем».

Непогано було б ще, якби ці фігурки знайшли своє втілення в реальному світі й отримали власні один-два набори конструктора…

Пройти опитування Lego, присвячене безпеці в інтернеті, можна тут.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...