Видання ArchDaily визначило Sergey Makhno Architects у топі трендів iSaloni-2019

За результатами найбільшої виставки дизайну в світі Salone del Mobile.Milano, що минулого тижня пройшла в Мілані, престижне міжнародне видання ArchDaily виділило предметний дизайн Sergey Makhno Architects у трендсетери майбутнього сезону. Українська компанія вперше представляла свій дизайн на цій події.

Впродовж 9-14 квітня в комплексі площею 210 тисяч кв. м свої колекції презентували майже 3 тисячі дизайнерів з усього світу. Sergey Makhno Architects представляли свої авторські світильники та колекцію меблів під назвою Inside.Out у головному павільйоні виставки iSaloni у Hall 9, Stand G16 по сусідству з такими всесвітньо відомими брендами як Lladró та Patrizia Garganti.

Stand photo 1280x686 - Видання ArchDaily визначило Sergey Makhno Architects у топі трендів iSaloni-2019

На експертну думку одного з найпрестижніших видань про архітектуру та дизайн ArchDaily, український стенд репрезентував майбутній тренд — «натхнення природними, вільними формами, створення виробів з екологічно чистих матеріалів». Основна думка, яку прагнули донести дизайнери, — краса всередині. Аби милуватися, очам достатньо форми. А коли збираються провести разом значний період життя — дивляться всередину. Там — вся краса, енергія та сила.

«Світ, який тяжіє до обкладинки, швидкості та досконалості, дозволяє собі забути про те, що всередині. Власне, тому він і закінчується. Речі, створені нами, по-справжньому народжуються тільки вдома. Доки у них немає дому, вони не можуть розповісти, які вони. Їх небагато, але кожна — з історією, своїм місцем. Речі більше не хочуть, щоб їх було багато. Речі хочуть бути з людиною довго, бути їй в радість. Речі хочуть, щоб їх бачили зсередини. І ми прагнемо створювати саме такі речі», — ділиться засновник студії, архітектор та дизайнер Сергій Махно.

Final 9D0A5805 Pano Edit 861x768 - Видання ArchDaily визначило Sergey Makhno Architects у топі трендів iSaloni-2019

Предметний дизайн Sergey Makhno Architects — це суміш українських традицій, сучасного дизайну та мистецтва. На 100 кв. м авторського стенду були представлені керамічні, мідні та гіпсові світильники. Усі виготовлені вручну, в обмеженій кількості, у власній київській майстерні студії, однією людиною для іншої. На власні очі гості виставки побачили і сам процес створення: в центрі експозиції під обтягнутим льоном підвісним кубом, де в стелі світильники Crust та Volcano утопали в живій зелені, головний кераміст студії Олександр Яровий працював на гончарному колі — створював метрову лампу Makivka.

Стенд компанії відвідали близько 5 тисяч осіб, періодично утворювалась черга із охочих подивитись на український дизайн. Зарубіжні колеги відзначали його як такий, що вирізняється, і є «новим подихом» в світовому предметному дизайні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як створювалися номіновані на «Еммі-2020» вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

Якщо поглянути на номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені студією Elastic.

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...

Відомий український художник Сергій Майдуков створив серію арт-вітрин для ЦУМу

ЦУМ відкриває осінній сезон запуском арт-вітрин і серією ілюстрацій, спеціально створених для пакетів центрального універмагу, одним з найвідоміших українських художників ...

Стихи+погода в доме. Nebo ideas agency выпустило книгу «Комнатная температура»

Nebo ideas agency создало уникальный дизайн для сборника поэзии креативного партнера Олега Киселицы под названием «Комнатная температура». В дизайне книги ...

Конкурс кумедних фото диких тварин оголосив фіналістів

Окрім кумедних фото, конкурс Comedy Wildlife Photography Awards пропагує ідеї, які мають допомогти кожному зробити свій внесок у справу захисту природи.

Трохи вампірської естетики, або Як прорекламувати Дракулу?

Славою він користується не лише серед фанатів і творців контенту, але й серед маркетологів, для яких можливість прорекламувати Дракулу є ласим шматком.