Видання ArchDaily визначило Sergey Makhno Architects у топі трендів iSaloni-2019

За результатами найбільшої виставки дизайну в світі Salone del Mobile.Milano, що минулого тижня пройшла в Мілані, престижне міжнародне видання ArchDaily виділило предметний дизайн Sergey Makhno Architects у трендсетери майбутнього сезону. Українська компанія вперше представляла свій дизайн на цій події.

Впродовж 9-14 квітня в комплексі площею 210 тисяч кв. м свої колекції презентували майже 3 тисячі дизайнерів з усього світу. Sergey Makhno Architects представляли свої авторські світильники та колекцію меблів під назвою Inside.Out у головному павільйоні виставки iSaloni у Hall 9, Stand G16 по сусідству з такими всесвітньо відомими брендами як Lladró та Patrizia Garganti.

На експертну думку одного з найпрестижніших видань про архітектуру та дизайн ArchDaily, український стенд репрезентував майбутній тренд — «натхнення природними, вільними формами, створення виробів з екологічно чистих матеріалів». Основна думка, яку прагнули донести дизайнери, — краса всередині. Аби милуватися, очам достатньо форми. А коли збираються провести разом значний період життя — дивляться всередину. Там — вся краса, енергія та сила.

«Світ, який тяжіє до обкладинки, швидкості та досконалості, дозволяє собі забути про те, що всередині. Власне, тому він і закінчується. Речі, створені нами, по-справжньому народжуються тільки вдома. Доки у них немає дому, вони не можуть розповісти, які вони. Їх небагато, але кожна — з історією, своїм місцем. Речі більше не хочуть, щоб їх було багато. Речі хочуть бути з людиною довго, бути їй в радість. Речі хочуть, щоб їх бачили зсередини. І ми прагнемо створювати саме такі речі», — ділиться засновник студії, архітектор та дизайнер Сергій Махно.

Предметний дизайн Sergey Makhno Architects — це суміш українських традицій, сучасного дизайну та мистецтва. На 100 кв. м авторського стенду були представлені керамічні, мідні та гіпсові світильники. Усі виготовлені вручну, в обмеженій кількості, у власній київській майстерні студії, однією людиною для іншої. На власні очі гості виставки побачили і сам процес створення: в центрі експозиції під обтягнутим льоном підвісним кубом, де в стелі світильники Crust та Volcano утопали в живій зелені, головний кераміст студії Олександр Яровий працював на гончарному колі — створював метрову лампу Makivka.

Стенд компанії відвідали близько 5 тисяч осіб, періодично утворювалась черга із охочих подивитись на український дизайн. Зарубіжні колеги відзначали його як такий, що вирізняється, і є «новим подихом» в світовому предметному дизайні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...