Видання ArchDaily визначило Sergey Makhno Architects у топі трендів iSaloni-2019

За результатами найбільшої виставки дизайну в світі Salone del Mobile.Milano, що минулого тижня пройшла в Мілані, престижне міжнародне видання ArchDaily виділило предметний дизайн Sergey Makhno Architects у трендсетери майбутнього сезону. Українська компанія вперше представляла свій дизайн на цій події.

Впродовж 9-14 квітня в комплексі площею 210 тисяч кв. м свої колекції презентували майже 3 тисячі дизайнерів з усього світу. Sergey Makhno Architects представляли свої авторські світильники та колекцію меблів під назвою Inside.Out у головному павільйоні виставки iSaloni у Hall 9, Stand G16 по сусідству з такими всесвітньо відомими брендами як Lladró та Patrizia Garganti.

На експертну думку одного з найпрестижніших видань про архітектуру та дизайн ArchDaily, український стенд репрезентував майбутній тренд — «натхнення природними, вільними формами, створення виробів з екологічно чистих матеріалів». Основна думка, яку прагнули донести дизайнери, — краса всередині. Аби милуватися, очам достатньо форми. А коли збираються провести разом значний період життя — дивляться всередину. Там — вся краса, енергія та сила.

«Світ, який тяжіє до обкладинки, швидкості та досконалості, дозволяє собі забути про те, що всередині. Власне, тому він і закінчується. Речі, створені нами, по-справжньому народжуються тільки вдома. Доки у них немає дому, вони не можуть розповісти, які вони. Їх небагато, але кожна — з історією, своїм місцем. Речі більше не хочуть, щоб їх було багато. Речі хочуть бути з людиною довго, бути їй в радість. Речі хочуть, щоб їх бачили зсередини. І ми прагнемо створювати саме такі речі», — ділиться засновник студії, архітектор та дизайнер Сергій Махно.

Предметний дизайн Sergey Makhno Architects — це суміш українських традицій, сучасного дизайну та мистецтва. На 100 кв. м авторського стенду були представлені керамічні, мідні та гіпсові світильники. Усі виготовлені вручну, в обмеженій кількості, у власній київській майстерні студії, однією людиною для іншої. На власні очі гості виставки побачили і сам процес створення: в центрі експозиції під обтягнутим льоном підвісним кубом, де в стелі світильники Crust та Volcano утопали в живій зелені, головний кераміст студії Олександр Яровий працював на гончарному колі — створював метрову лампу Makivka.

Стенд компанії відвідали близько 5 тисяч осіб, періодично утворювалась черга із охочих подивитись на український дизайн. Зарубіжні колеги відзначали його як такий, що вирізняється, і є «новим подихом» в світовому предметному дизайні.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

10 кейсів українських цифрових продуктів: у червні відбудеться онлайн-конференція CASES: Product Design

Цифровізація стає всюдисущою і захоплює нові й нові індустрії: перевезення, медицину, продажі, довіз товарів, освіту, замовлення їжі та навіть саму ...

School of visual communication та Creativity.ua проводять конкурс до Дня дизайнера

Щорічно 27 квітня дизайнери зі всього світу відзначають своє професійне свято — Всесвітній день дизайну. Тож до Дня дизайнера разом ...