Видання ArchDaily визначило Sergey Makhno Architects у топі трендів iSaloni-2019

За результатами найбільшої виставки дизайну в світі Salone del Mobile.Milano, що минулого тижня пройшла в Мілані, престижне міжнародне видання ArchDaily виділило предметний дизайн Sergey Makhno Architects у трендсетери майбутнього сезону. Українська компанія вперше представляла свій дизайн на цій події.

Впродовж 9-14 квітня в комплексі площею 210 тисяч кв. м свої колекції презентували майже 3 тисячі дизайнерів з усього світу. Sergey Makhno Architects представляли свої авторські світильники та колекцію меблів під назвою Inside.Out у головному павільйоні виставки iSaloni у Hall 9, Stand G16 по сусідству з такими всесвітньо відомими брендами як Lladró та Patrizia Garganti.

На експертну думку одного з найпрестижніших видань про архітектуру та дизайн ArchDaily, український стенд репрезентував майбутній тренд — «натхнення природними, вільними формами, створення виробів з екологічно чистих матеріалів». Основна думка, яку прагнули донести дизайнери, — краса всередині. Аби милуватися, очам достатньо форми. А коли збираються провести разом значний період життя — дивляться всередину. Там — вся краса, енергія та сила.

«Світ, який тяжіє до обкладинки, швидкості та досконалості, дозволяє собі забути про те, що всередині. Власне, тому він і закінчується. Речі, створені нами, по-справжньому народжуються тільки вдома. Доки у них немає дому, вони не можуть розповісти, які вони. Їх небагато, але кожна — з історією, своїм місцем. Речі більше не хочуть, щоб їх було багато. Речі хочуть бути з людиною довго, бути їй в радість. Речі хочуть, щоб їх бачили зсередини. І ми прагнемо створювати саме такі речі», — ділиться засновник студії, архітектор та дизайнер Сергій Махно.

Предметний дизайн Sergey Makhno Architects — це суміш українських традицій, сучасного дизайну та мистецтва. На 100 кв. м авторського стенду були представлені керамічні, мідні та гіпсові світильники. Усі виготовлені вручну, в обмеженій кількості, у власній київській майстерні студії, однією людиною для іншої. На власні очі гості виставки побачили і сам процес створення: в центрі експозиції під обтягнутим льоном підвісним кубом, де в стелі світильники Crust та Volcano утопали в живій зелені, головний кераміст студії Олександр Яровий працював на гончарному колі — створював метрову лампу Makivka.

Стенд компанії відвідали близько 5 тисяч осіб, періодично утворювалась черга із охочих подивитись на український дизайн. Зарубіжні колеги відзначали його як такий, що вирізняється, і є «новим подихом» в світовому предметному дизайні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

До Китайського Нового року студія Юрка Гуцуляка підготувала жовану листівку

12 лютого за китайським календарем наступає Рік Вола. Студія Юрка Гуцуляка вирішила несподівано привітати своїх друзів та парнерів. Всі вони ...