Агенція BBH Singapore запустила нову розважальну платформу спеціально для бігунів. Аудіододаток Running Stories переносить бігуна на місце головного героя історії. Він використовує в реальному часі дані про маршрут, щоб занурити слухача у сюжет і не дати йому занудьгувати під час забігу.
Кожен наступний фрагмент історії цей аудіододаток для бігунів запускає в той момент, коли його користувач пробігає повз відповідні визначні місця та GPS-маркери. Розрахований він як на досвідчених бігунів, так і на початківців. Кожна історія складається з окремих серій, щоб розпалювати інтерес слухачів і мотивувати їх знову й знову виходити пробігтися, щоб дізнатися, що ж буде далі.
Нещодавно аудіододаток Running Stories розпочав тестування своєї бета-версії і запросив споживачів та бренди долучатися до цієї справи. На цьому початковому етапі додаток працює лише на кількох маршрутах, прокладених вулицями Сінгапуру.
Наразі серед доступних в додатку історій є шпигунський трилер The Extraction, психологічний трилер The Runner Without a Past і Runner’s Body, який можна вважати першим у світі аудіосіткомом, події якого розгортаються всередині тіла самого бігуна.
Йоакім Боргстрьом, старший креативний директор BBH Worldwide та очільник проєкту Running Stories, розповів: «Саме доповнена аудіореальність є тим, що робить Running Stories такими захопливими. Вона підштовхує людей виходити на нові маршрути, використовуючи дані, які перетворюють ваш забіг на цікаву історію. Це як спільне дітище Голлівуду, Силіконової долини та вашого персонального тренера».
Наразі вони шукають партнерів, щоб вивести свій аудіододаток для бігунів на новий рівень.
Скоро у відкритому доступі
На наступному етапі цей додаток стане доступним у інших містах світу. І тоді ж він перетвориться на платформу з відкритим кодом, щоб креативники могли створювати власні історії. Також розробники планують розширити вибір даних, які додаток відстежує, щоб брати до уваги, скажімо, погодні умови чи швидкість пульсу бігуна. Це дозволило б зробити такий сторілелінг ще цікавішим і додати до нього персоналізовані челенджі, що безмежно розширило б креативні можливості.
Боргстрьом зазначив: «Знайти в собі мотивацію вийти на пробіжку може бути непросто. Тому ми б хотіли «підсадити» людей на біг, і зараз з нетерпінням чекаємо, щоб побачити, що цікавого вигадають креативники, коли ми дамо їм доступ до платформи Running Stories».
А для незрячих бігунів компанія Google нещодавно запустила проєкт Guideline, щоб ті могли керуватися аудіопідказками на трасі, тренуючись та змагаючись без поводиря.