У Києві провели стратегічну сесію з арт-ком’юніті

28 вересня в Києві відбулася стратегічна сесія з арт-ком’юніті в рамках міжнародного арт-проекту ARTEFACT.

Під час стратегічної сесії в просторі Carbon митці та музиканти з Берліну, Токіо та України разом із засновниками арт-проекту ARTEFACT обговорили важливі питання:

  • вплив медіа-арту на інформаційне середовище та навпаки, –
  • відповіді культури та мистецтва на засилля фейків в інформаційному середовищі, –
  • розвиток арту в умовах сучасних технологій.

Команда АРТЕФАКТУ зазначила, що планує встановити інтерактивну діджитал-скульптуру в Зоні відчуження Чорнобиль, створити до неї саундтрек, провести фестиваль в Києві та другу стратегічну сесію за участю представників медіаіндустрії.

Київський художник та архітектор v4w.enko презентував інсталяцію – артефакт теперішнього часу, що поєднує медіа та архітектуру, змінює простір навколо себе за допомогою звуку, форми та світла.

Трансгендерний музичний колектив з Берліну DEL_F64.0 представив доклад про рух за рівність незалежно від статевої приналежності та гендерних уподобань, та вплив мистецтва на важливі соціальні ініціативи.

Японський електронний музикант _EMEME розповів про засилля фейків в інформаціному просторі Токіо та інших міст своєї країни та поділився думками щодо того, як арт може привернути увагу суспільства до необхідності підвищення рівня медіаграмотності.

Довідка

ARTEFACT – арт-проект за участю міжнародних та українських митців, що єднає медіа, digital та арт. Ініціатива присвячена актуальній проблемі маніпулювання інформацією, фейкових новин, пост правди. Мета проекту – звернути увагу суспільства на необхідність свідомого споживання й поширення інформації та підвищити медіаграмотність суспільства.

Ініціатива реалізується за підтримки Українського культурного фонду та за сприяння Державного агентства України з управління зоною відчуження.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.