Топ-10 кіноплакатів 2020 року, по версії Creative Review

Можливо, 2020-й був важким роком для кіноіндустрії, але це аж ніяк не вплинуло на різноманіття чудових кіноплакатів. Погляньмо на найцікавіші із них, за версією Деніела Бенневорт-Грея, дизайн-кореспондента Creative Review.

Це був дивний та складний рік для індустрії кіно. Такі фільми, як Wonder Woman 1984 («Диво-жінка: 1984») та No Time to Die («007: Не час помирати»), мали б стати головними блокбастерами 2020 року, проте їхні рекламні кампанії поставлені на аномальну паузу: лише тизери з’являються раз повз раз, щоб підігріти аудиторію в очікуванні дат релізу. Наприклад, кіноплакат Енді Парка до фільму Black Widow («Чорна Вдова») був у списку найкращих-2019 в добірці Creative Review, але фільм все ж запланований до виходу на великі екрани лише наступного травня.

Попри те, що насолодитися переглядом у кінотеатрах цьогоріч було майже неможливо, на галузевих фестивалях та платформах усе ж можна було переглянути яскраві афіші до фільмів. Нижче представлено десять найяскравіших, на думку Деніела Бенневорт-Грея, кіноплакатів.

I’m Thinking of Ending Things («Я подумую з усім цим покінчити»). Дизайн: Midnight Marauder, Акіко Штеренбергер

Ви передчуваєте, що фільм буде особливим, коли плакати до нього розробляють такі митці, як Midnight Marauder і Акіко Штеренбергер. Для фільму, що перенасичений образами, дизайн Мародера хоч і похвальний, але недостатньо експресивний — лише присутність імені Чарлі Кауфмана в поєднанні з цікавим обрамленням від Джессі Баклі достатньо для того, щоб сказати: фільм не буде буденним. У той час Штеренбергер буквально додає ще один шар інтриги своїм дизайном. 

Я подумую з усім цим покінчити
Я подумую з усім цим покінчити

Saint Maud («Свята Мод»). Дизайн: Empire Design, AV Squad

Під тиском розбурхання ажіотажу навколо фільму в умовах надзвичайної ефемерності інтернету, деякі кампанії, схоже, за допомогою суперечливих дизайн-рішень продають заплутане бачення фільму. Всупереч різним візуальним підходам до хорору від Розі Гласс, ця серія кіноплакатів для «Святої Мод» від Empire Design і AV Squad розкриває послідовність сюжету фільму і водночас не викриваючи занадто багато.

Свята Мод
Свята Мод
Свята Мод

Swallow («Ковтай»). Дизайн: Spin

Для релізу фільму Карло Мірабелли-Девіс «Ковтай», MUBI звернувся до дизайнерської студії Spin за створенням сміливих кіноплакатів, які у грайливій манері вимагають від головного героя споживання небезпечних об’єктів. На перший погляд, цей постер напряму не видає ідеї, але передає настрій картини мінімалістично, стильно і страшно. Хейлі Беннетт, утримуючи нашу увагу, вгризається в уяву глядача цим простим візуальним прийомом.

Ковтай

Lost Girls & Love Hotels («Всі відтінки Токіо»). Дизайн: Midnight Marauder

Більш стриманий дизайн постера від Midnight Marauder: тут використано, здавалося б, невинний кадр із поставленої в Токіо психологічної драми Вільяма Олссона і надано їй моторошного сяйва, що нагадує фото аури Гая Коггінса. Шкода лише, що портрет дами у вогні вже був зроблений.

Всі відтінки Токіо

Tigertail («Хвіст тигра»). Дизайн: BLT

З кожним релізом, який може привабити нових передплатників, плакати для продуктів стрімінгових сервісів повинні спрацьовувати як реклама не лише фільму чи серіалу, а й самої платформи. Ієрархія інформації іноді може бути дещо перекошеною, тому приємо бачити, як зазвичай надмірно червоний бренд Netflix виглядає стримано на плакаті BLT для дебютного фільму Алана Янга. І в той час, коли ми всі застрягли у своїх домівках, постер, що так схожий на домашні шпалери, виглядає досить органічно і передає відчуття затишку.

Хвіст тигра

The French Dispatch of the Liberty, Kansas Evening Sun («Французький вісник» від «Ліберті, Канзас івнінґ сан»). Дизайн: Хаві Азнарез

Вирішення питання розміщення на афішах перенасиченого акторського складу фільму Уеса Андерсона стала вже певним видом мистецтва. Варто лише поглянути на попередні афіші The Grand Budapest Hotel («Готель “Гранд Будапешт”») та Isle of Dogs («Острів собак»). Іспанський художник і ілюстратор Хаві Азнарез був запрошений створити плакат у формі титульного журналу, а також для створення дизайну обкладинки для самого фільму. Щоразу, коли ти дивишся на постер, заголовок здається довшим і з’являється більше імен — привіт, Генрі Вінклер!

«Французький вісник» від «Ліберті, Канзас івнінґ сан»

There Are Not Thirty-six Ways of Showing a Man Getting on a Horse («Не 36 способів, щоб показати людині, як осідлати коня»). Дизайн: Марсело Гранеро

Коли вже можна зайшла про довгі заголовки… Медитація Ніколаса Цукерфельда над фільмами Рауля Уолша отримала своєрідний постер від аргентинського дизайнера Марсело Гранеро, де ковбої ретельно розміщені відповідно до обраної вами мови.

Не 36 способів, щоб показати людині, як осідлати коня
Не 36 способів, щоб показати людині, як осідлати коня

Residue («Осадок»). Дизайн: Метт Нідл

Ілюстратор та графічний дизайнер із Кардіффа Метт Нідл нещодавно з’являвся на Creative Review із його чудовими та переосмисленими плакатами Джеймса Бонда. Дизайн кіноплакату для фільму «Осадок», режисером якого виступив Мераві Геріма Дещо, менш насичений, але не менш винятковий. Варто відзначити одну щасливу випадковість: зосередившись на більш контрастних областях, алгоритм обрізання зображень Twitter надає перевагу верхньому розділу, спочатку обрамляючи текст та зберігаючи зображення придатним до публікації.

Осадок

Come to Daddy («Йди до татуся»). Дизайн: Mondo

Хоча Мондо найбільш відомі завдяки створенню ретроспективних кіноплакатів до культових та класичних фільмів, група час від часу продукує матеріали для нових релізів — наприклад, цей плакат від Гері Пуллін на чорну комедію Анта Тімпсона. Хоча в реальному, невіртуальному світі існує лише сотня копій цього плакату, сміливий двоколірний дизайн ідеально підходить для екранного маркетингу будь-якого масштабу.

Йди до татуся

A Metamorfose dos Pássaros («Метаморфози птахів»). Дизайн: ilhas studio

Розділені Лондоном та Лісабоном, Катаріна Васкончелос та Маргарида Рего з lhas studio створювали цей нав’язливий постер до біографічного документального фільму Васкончелоса (англійська назва: The Metamorphosis of Birds). Написання, режисура, зйомка, компонування, дизайн — це рідкісний випадок, коли бачення автора передається у кожній деталі.

Метаморфози птахів

Джерело


Читайте також: Марк Сінклер, старший редактор незалежного видавництва Unit Editions, поділився з командою Creative Review своїми улюбленими топ-10 книжковими обкладинками 2020 року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

39083-Ahn_Sang-soo-books

Корейська типографіка, або Що сучасний дизайнер може почерпнути з азійського креативу

Часто ми орієнтуємося на західні бенчмарки у дизайні (і не тільки), забуваючи про багатий досвід у цій сфері Сходу, відомого ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Кращі дизайнерські проєкти кризових часів, за версією організаторів Лондонського бієнале з дизайну

Ці дизайнерські проєкти, зібрані організаторами Лондонського бієнале, охоплюють музику, надання гуманітарної допомоги і навіть сексуальну просвіту.