• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

22 Лютого, 2021
Час прочитання: 6 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

З 2018 року Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме. Їхня зовнішність та костюми є посиланням на типові характеристики відповідного вірусу. Зараз, коли пандемія COVID-19 стала однією найгостріших тем світу, ця тайванська служба охорони здоров’я вирішила оновити свою серію «лиходіїв», додавши до неї ще цілий ряд захворювань.




  • Вірус Зіка



  • Легіонельоз
Художник: ALOKI

Такі віруси як Зіка, Ебола, герпес постали у вигляді моделей на обкладинці журналу Disease, а поради, як з ними боротися, були коротко сформульовані як заголовки статей. За винятком одного-єдиного позитивного персонажа на ім’я Карантин, всі решта персоналій – то фатальні жінки і вбивчі спокусники.

Грип
Джерело: Taiwan CDC / Facebook

Певно, не кожен з нас зрадіє перспективі починати кожен місяць із думок про чергову хворобу. Але тайванські CDC навіть компілюють ці зображення у календарі, щоб вести просвітницьку роботу серед населення.

Диявол у дрібницях

Щодо того, чому хвороби зображені саме у такий спосіб, один із художників (Chiyou) пояснив, що метою було показати їх широкому загалу у спосіб, відмінний від сухого підручникового тексту, щоб люди могли їх краще зрозуміти.




  • Чума



  • Ебола

  • Хвороба Лайма
  • Карантин
Художник: Chiyou

Він також розповів, що завдання зобразити COVID-19 стало для нього найскладнішим. Зрештою, він зупинився на загадковому та непередбачуваному образі хакера, що постійно змінює обличчя. Здатність цього персонажа до перетворень означає, що він/вона постійно набуває нової подоби і проникає у різні країни, щойно їх жителі втратять пильність. Цей персонаж зображений з кількома парами рук, які водночас роблять кілька справ і візуально нагадують шипи-відростки коронавірусу.

COVID-19
Художник: Chiyou

Художниці Say HANa знадобився місяць, щоб створити персоніфікації таких хвороб як сифіліс та краснуха. Вона розповіла, що інтегрувати непривабливі характеристики цих захворювань у «милу» зовнішність персонажів було доволі складно.




  • Сифіліс

  • Близькосхідний коронавірусний респіраторний синдром



  • Краснуха



  • Гострий гепатит
Художниця: Say HANa

Антропоморфна персоніфікація сифілісу на її ілюстрації постала в образі пастушки, посилаючись на походження назви самого захворювання (покараний богами пастух на ім’я Сифілус із поеми італійського лікаря Джироламо Фракасторо, який першим описав симптоми цієї хвороби та ліки від неї). На корсеті у неї вишито статевий орган, а червоні намистини наводять на думку про характерний для сифілісу червоний висип.

Ці персонажі просто-таки втілюють в собі поняття «небезпечна краса»:

  • Вірусний гастроентерит
  • Коклюш


  • Вітряна віспа


  • Сказ
  • Туберкульоз
  • Ентеровірус


  • Японський енцефаліт
  • Гарячка денге
  • Гарячка цуцугамуші

  • Чікунгунья
Джерело: Taiwan CDC / Facebook

Джерело 1, 2, 3

Теги: здоров'ясуспільствотворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.