Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

З 2018 року Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме. Їхня зовнішність та костюми є посиланням на типові характеристики відповідного вірусу. Зараз, коли пандемія COVID-19 стала однією найгостріших тем світу, ця тайванська служба охорони здоров’я вирішила оновити свою серію «лиходіїв», додавши до неї ще цілий ряд захворювань.

Такі віруси як Зіка, Ебола, герпес постали у вигляді моделей на обкладинці журналу Disease, а поради, як з ними боротися, були коротко сформульовані як заголовки статей. За винятком одного-єдиного позитивного персонажа на ім’я Карантин, всі решта персоналій – то фатальні жінки і вбивчі спокусники.

Певно, не кожен з нас зрадіє перспективі починати кожен місяць із думок про чергову хворобу. Але тайванські CDC навіть компілюють ці зображення у календарі, щоб вести просвітницьку роботу серед населення.

Диявол у дрібницях

Щодо того, чому хвороби зображені саме у такий спосіб, один із художників (Chiyou) пояснив, що метою було показати їх широкому загалу у спосіб, відмінний від сухого підручникового тексту, щоб люди могли їх краще зрозуміти.

Він також розповів, що завдання зобразити COVID-19 стало для нього найскладнішим. Зрештою, він зупинився на загадковому та непередбачуваному образі хакера, що постійно змінює обличчя. Здатність цього персонажа до перетворень означає, що він/вона постійно набуває нової подоби і проникає у різні країни, щойно їх жителі втратять пильність. Цей персонаж зображений з кількома парами рук, які водночас роблять кілька справ і візуально нагадують шипи-відростки коронавірусу.

COVID-19
Художник: Chiyou

Художниці Say HANa знадобився місяць, щоб створити персоніфікації таких хвороб як сифіліс та краснуха. Вона розповіла, що інтегрувати непривабливі характеристики цих захворювань у «милу» зовнішність персонажів було доволі складно.

Антропоморфна персоніфікація сифілісу на її ілюстрації постала в образі пастушки, посилаючись на походження назви самого захворювання (покараний богами пастух на ім’я Сифілус із поеми італійського лікаря Джироламо Фракасторо, який першим описав симптоми цієї хвороби та ліки від неї). На корсеті у неї вишито статевий орган, а червоні намистини наводять на думку про характерний для сифілісу червоний висип.

Ці персонажі просто-таки втілюють в собі поняття «небезпечна краса»:

Джерело 1, 2, 3

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...