Світ після пандемії на обкладинці нового номера Vogue UA

Обкладинку номера травень-червень 2020 намалювала Олена Ємчук — американська фотографиня та художниця українського походження. Фотопроєкти Ємчук виходили в українському, італійському, британському, китайському та японському виданнях Vogue, а також у New Yorker, AnOther, ID, Dazed & Confused. Вона знімала не лише топ-моделей, а й зірок кіно: Тільду Свінтон, Ніколь Кідман, Кіру Найтлі, Марго Роббі. Унікальне художнє бачення Олени Ємчук, яке балансує на межі сюрреалізму та наївного мистецтва, знайшло відображення й у живописі.

Світ після пандемії на обкладинці нового номера Vogue UA

«Vogue продовжував виходити в найскладніші для людства періоди. Зараз, за ​​часів пандемії COVID-19, на обкладинках його світових видань — відображення того, що відбувається. У кожного — власне бачення: італійський Vogue вийшов із білою обкладинкою, американський — із вінтажним знімком червоної троянди роботи Ірвінга Пенна. Ми замовили ілюстрацію Олені Ємчук, з якою співпрацюємо з першого номера. Її філософський живопис дозволив сказати значно більше, ніж фотографія», — коментує головний редактор Vogue UA Пилип Власов.

Робота Олени, створена в самоізоляції в Нью-Йорку в пік епідемії коронавірусу, глибоко символічна. «Змія уособлює творчу силу, — пояснює Ємчук. — Це — символ переродження, трансформації, зцілення й оновлення життєвого циклу. Люди пліч-о-пліч — прагнення до фізичної близькості, якої всі ми так потребуємо. Торкатися один до одного зараз — небезпечно, і я хотіла зобразити сцену, в якій дотик є цілющим. Полуду, яка затьмарює погляд дівчини з птахом, розсіює також рука. Птах символізує пробудження та звільнення. Палітра кольорів покликана передати дух весни й повернення до природи».

«Картина світу» — так називається й портфоліо, яке відкриває новий номер журналу. В ньому — світовідчуття українських художників, фотографів, дизайнерів під час пандемії. Кожен із співавторів намагався передати в одному зображенні свої почуття — дуже різні й дуже інтимні. Цей спецпроєкт Vogue UA завершує оповідання Ірини Цілик: воно про любов, якій навіть пандемія — не перешкода.

В тему:

Щоб донести до широкого загалу важливість дотримання дистанції, агенція Activista з Лос-Анджелесу створила серію «6 Feet Covers». До неї входять обкладинки музичних альбомів, яким було зроблено редизайн, щоб показати, як має виглядати соціальне дистанціювання.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.