Світ після пандемії на обкладинці нового номера Vogue UA

Обкладинку номера травень-червень 2020 намалювала Олена Ємчук — американська фотографиня та художниця українського походження. Фотопроєкти Ємчук виходили в українському, італійському, британському, китайському та японському виданнях Vogue, а також у New Yorker, AnOther, ID, Dazed & Confused. Вона знімала не лише топ-моделей, а й зірок кіно: Тільду Свінтон, Ніколь Кідман, Кіру Найтлі, Марго Роббі. Унікальне художнє бачення Олени Ємчук, яке балансує на межі сюрреалізму та наївного мистецтва, знайшло відображення й у живописі.

Світ після пандемії на обкладинці нового номера Vogue UA

«Vogue продовжував виходити в найскладніші для людства періоди. Зараз, за ​​часів пандемії COVID-19, на обкладинках його світових видань — відображення того, що відбувається. У кожного — власне бачення: італійський Vogue вийшов із білою обкладинкою, американський — із вінтажним знімком червоної троянди роботи Ірвінга Пенна. Ми замовили ілюстрацію Олені Ємчук, з якою співпрацюємо з першого номера. Її філософський живопис дозволив сказати значно більше, ніж фотографія», — коментує головний редактор Vogue UA Пилип Власов.

Робота Олени, створена в самоізоляції в Нью-Йорку в пік епідемії коронавірусу, глибоко символічна. «Змія уособлює творчу силу, — пояснює Ємчук. — Це — символ переродження, трансформації, зцілення й оновлення життєвого циклу. Люди пліч-о-пліч — прагнення до фізичної близькості, якої всі ми так потребуємо. Торкатися один до одного зараз — небезпечно, і я хотіла зобразити сцену, в якій дотик є цілющим. Полуду, яка затьмарює погляд дівчини з птахом, розсіює також рука. Птах символізує пробудження та звільнення. Палітра кольорів покликана передати дух весни й повернення до природи».

«Картина світу» — так називається й портфоліо, яке відкриває новий номер журналу. В ньому — світовідчуття українських художників, фотографів, дизайнерів під час пандемії. Кожен із співавторів намагався передати в одному зображенні свої почуття — дуже різні й дуже інтимні. Цей спецпроєкт Vogue UA завершує оповідання Ірини Цілик: воно про любов, якій навіть пандемія — не перешкода.

В тему:

Щоб донести до широкого загалу важливість дотримання дистанції, агенція Activista з Лос-Анджелесу створила серію «6 Feet Covers». До неї входять обкладинки музичних альбомів, яким було зроблено редизайн, щоб показати, як має виглядати соціальне дистанціювання.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Ліванська газета друкує чорнилом із кров’ю

На День святого Валентина вона зробила доволі специфічну першу сторінку. Її було надруковано чорнилом, змішаним зі справжньою кров’ю.

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...