Світ після пандемії на обкладинці нового номера Vogue UA

Обкладинку номера травень-червень 2020 намалювала Олена Ємчук — американська фотографиня та художниця українського походження. Фотопроєкти Ємчук виходили в українському, італійському, британському, китайському та японському виданнях Vogue, а також у New Yorker, AnOther, ID, Dazed & Confused. Вона знімала не лише топ-моделей, а й зірок кіно: Тільду Свінтон, Ніколь Кідман, Кіру Найтлі, Марго Роббі. Унікальне художнє бачення Олени Ємчук, яке балансує на межі сюрреалізму та наївного мистецтва, знайшло відображення й у живописі.

Світ після пандемії на обкладинці нового номера Vogue UA

«Vogue продовжував виходити в найскладніші для людства періоди. Зараз, за ​​часів пандемії COVID-19, на обкладинках його світових видань — відображення того, що відбувається. У кожного — власне бачення: італійський Vogue вийшов із білою обкладинкою, американський — із вінтажним знімком червоної троянди роботи Ірвінга Пенна. Ми замовили ілюстрацію Олені Ємчук, з якою співпрацюємо з першого номера. Її філософський живопис дозволив сказати значно більше, ніж фотографія», — коментує головний редактор Vogue UA Пилип Власов.

Робота Олени, створена в самоізоляції в Нью-Йорку в пік епідемії коронавірусу, глибоко символічна. «Змія уособлює творчу силу, — пояснює Ємчук. — Це — символ переродження, трансформації, зцілення й оновлення життєвого циклу. Люди пліч-о-пліч — прагнення до фізичної близькості, якої всі ми так потребуємо. Торкатися один до одного зараз — небезпечно, і я хотіла зобразити сцену, в якій дотик є цілющим. Полуду, яка затьмарює погляд дівчини з птахом, розсіює також рука. Птах символізує пробудження та звільнення. Палітра кольорів покликана передати дух весни й повернення до природи».

«Картина світу» — так називається й портфоліо, яке відкриває новий номер журналу. В ньому — світовідчуття українських художників, фотографів, дизайнерів під час пандемії. Кожен із співавторів намагався передати в одному зображенні свої почуття — дуже різні й дуже інтимні. Цей спецпроєкт Vogue UA завершує оповідання Ірини Цілик: воно про любов, якій навіть пандемія — не перешкода.

В тему:

Щоб донести до широкого загалу важливість дотримання дистанції, агенція Activista з Лос-Анджелесу створила серію «6 Feet Covers». До неї входять обкладинки музичних альбомів, яким було зроблено редизайн, щоб показати, як має виглядати соціальне дистанціювання.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Заходь в «Тєлєгу»: 23 канали для медійників, діджитальників та маркетологів

Заходь в «Тєлєгу»: 23 канали для медійників, діджитальників та маркетологів

Чому йдеться про Telegram? Тому що від дозволяє дізнаватися про останні новини, поради та кейси, вакансії, анонси подій без зайвої ...

Результати WOW DONE AWARDS 2020

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR-комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 оголосив результати. Гран-Прі фестивалю отримав проєкт #Date_With_Art, створений агентством Postmen. Цьогорічна ...

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

Під час карантину люди мало рухаються та більшість часу проводять за ноутбуком або смартфоном — часто в незручному, шкідливому для ...

Гаптичний інтерфейс у повітрі дозволить натискати кнопки, нічого не торкаючись

Система HaptiRead з її бездотиковим інтерфейсом була б корисною у таких громадських місцях як ліфти, банкомати, інформаційно-довідкові кіоски тощо.

На що схожі шрифти, які символізують людство?

Ідея Typelab Space Collection полягала в тому, щоб створити колекцію шрифтів, які змогли б стати візуальним втіленням всієї культури людства.

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...