Студія Юрка Гуцуляка створила дизайн пакування для лінійки спредів Olkom

В цьому році «Київський маргариновий завод» (торгова марка Olkom) запустив виробництво високоякісного спреду, який цілком може конкурувати з маслом завдяки зниженому вмісту холестерину та відсутності транс-ізомерів. На Заході рослинно-молочні суміші вже давно завоювали довіру ринку, в той час як українські споживачі все ще сприймають їх упереджено. Основні причини — відсутність об’єктивної інформації та насиченість ринку низькоякісними замінниками масла.

Основним завданням в ході розробки дизайну було досягнути певної інноваційності в межах доволі консервативного сегмента. Необхідно було привернути увагу, викликати довіру та відмежуватися від конкурентів: як звичайного спреду так і масла.

Дизайн поєднав так звану «молочність» та «рослинність», а ще передав сільську атмосферу смачної та натуральної їжі. Джерелом натхнення слугували традиційні народні промисли, зокрема «Петриківка». Проте ми дещо переосмислили та осучаснили добре відомі орнаменти, зробили їх крос-культурними, близькими не лише українцям.

Особливим дизайн робить композиція, яка дозволяє довільно перевертати пакування. При цьому зберігається впізнаваність, читабельність та естетичність. Окрім привабливої несподіванки, пакування добре виглядає і на столі і в горизонтальному холодильнику в магазині, коли є можливість огляду з різних боків. А ще це дозволяє уникати ризиків хаотичного розміщення на торгівельних полицях.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...