В цьому році «Київський маргариновий завод» (торгова марка Olkom) запустив виробництво високоякісного спреду, який цілком може конкурувати з маслом завдяки зниженому вмісту холестерину та відсутності транс-ізомерів. На Заході рослинно-молочні суміші вже давно завоювали довіру ринку, в той час як українські споживачі все ще сприймають їх упереджено. Основні причини — відсутність об’єктивної інформації та насиченість ринку низькоякісними замінниками масла.

Основним завданням в ході розробки дизайну було досягнути певної інноваційності в межах доволі консервативного сегмента. Необхідно було привернути увагу, викликати довіру та відмежуватися від конкурентів: як звичайного спреду так і масла.

Дизайн поєднав так звану «молочність» та «рослинність», а ще передав сільську атмосферу смачної та натуральної їжі. Джерелом натхнення слугували традиційні народні промисли, зокрема «Петриківка». Проте ми дещо переосмислили та осучаснили добре відомі орнаменти, зробили їх крос-культурними, близькими не лише українцям.

Особливим дизайн робить композиція, яка дозволяє довільно перевертати пакування. При цьому зберігається впізнаваність, читабельність та естетичність. Окрім привабливої несподіванки, пакування добре виглядає і на столі і в горизонтальному холодильнику в магазині, коли є можливість огляду з різних боків. А ще це дозволяє уникати ризиків хаотичного розміщення на торгівельних полицях.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Платформа Playform пропонує кожному креатору тренувати штучний інтелект з нуля особисто для себе

Платформа Playform намагається зробити мистецьку сторону штучного інтелекту доступною для креаторів та пропонує зручний інтерфейс.

Borderlands Science: як відеогра допомагає науковцям вивчати мікрофлору людського тіла

Нова інтерактивна міні-гра Borderlands Science – це спосіб допомогти науковцям, які працюють у галузі біомедицини та вивчають мікрофлору людського тіла.

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

ArtOfQuarantine_Cover_1920x180

Шедеври світового живопису закликають протистояти коронавірусу

Міністерство культури та інформаційної політики України підтримало інформаційну кампанію «Мистецтво Карантину», ідея якої належить креативній агенції LOOMA. Надзвичайна ситуація, масова ...

Кураж онлайн кавер

Кураж онлайн продовжується: розклад активностей на тиждень

Кураж — улюблена київська барахолка — із приходом карантину вийшов в онлайн, щоб не розлучатися зі своїми гостями. Онлайн-заходи вдало ...