Сочетать несочетаемое, или если бы Босх творил сегодня. Часть 2.

В своих работах Игорь Тюльпанов использует стилистику таких художников, как Иероним Босх и Ян ван Эйк. Из одной работы в другую художник переносит одни и те же предметы, каждый раз наполняя их новым значением и смыслом. Уникальность картин Тюльпанова – в сложнейшей идее, замысле, композиции. Он мастерски собирает, казалось бы, несопоставимые вещи в одно гармоничное целое, выдерживая идеальный баланс.


Полотна Тюльпанова полны удивительных сочетаний, юмора, глубокого знания и таинственности. Зрителя завораживает многообразие предметов и персонажей, возникающих как из глубинных познаний автора в области истории искусств и архитектуры, так и из его любви к окружающему миру. Автор заимствует свои образы и персонажи из различных цивилизаций: западной, японской, китайской, египетской, русской и греко-римской. Однако он всегда подчиняет образы своему собственному видению и никогда не копирует бесцельно.

Картины Игоря Тюльпанова.

С первой частью подборки работ художника Вы можете ознакомиться здесь.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Анімаційна студія Happy Hippie Lab спільно з компанією Because Production знімають мультфільм «Муніме». Це 4-хвилинна історія пригод маленького хлопчика, який зранку прокидається ...

Які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук

Метою конкурсу на кращий дизайн дезінфектанту для рук був пошук рішень, які дозволять людям безпечно повернутися до суспільного життя після карантину.

Yellow Clutch Advertising розробило візуальну стилістику для освітньої платформи Naukroom

Yellow Clutch Advertising спеціалізується на просуванні освітніх, наукових та культурних проектів. Нещодавно портфоліо агентства поповнилося створенням візуального стилю для проекту ...

Продакшн студія Canada нагадує про креативний потенціал нудьги

Креативна команда продакшен студії Canada зробила відео про креативний потенціал нудьги, зібравши його зі свого чималого архіву минулих робіт.

Лондонський дизайнер створив ковдру для соціального дистанціювання

Лондонський дизайнер створив ковдру для соціального дистанціювання

Як пояснив дизайнер, навіть він сам часом не здатен уявити собі, що таке «відстань у два метри». І ця проблема властива багато кому з нас.

Арт-деко стане візуальною мовою 2021 рокуАрт-деко стане візуальною мовою 2021 року

Відповідь на технологічний мінімалізм, або Чому арт-деко стане візуальною мовою 2021-го

Останнім часом людство досягло приголомшуючих успіхів у технологіях. Воно багато чого отримало, проте дещо й втратило. Технологічний прорив відбувся багато ...