Соціальна рекламна кампанія показує, який біль можуть відчувати батьки, коли покупка товарів для дітей спричиняє серйозні фінансові труднощі.
Наприкінці березня 2022 року в UNICEF повідомили, що у зв’язку з російською агресією кількість дітей-біженців вже перевищила 2 млн. «Ситуація всередині України розвивається за спіраллю. У міру того, як продовжує зростати кількість дітей, які залишають свої будинки, ми повинні пам’ятати про те, що кожен з них потребує захисту, освіти, безпеки та підтримки», – заявила Виконавчий директор ЮНІСЕФ Кетрін Рассел.
Завдяки підтримці європейських країн більшість біженців забезпечені базовою гуманітарною допомогою. Проте сім’ї відчувають гостру потребу у дитячих товарах, які часто дефіцитні або є занадто для них дорогими.
«Ціни на дитячі товари в супермаркетах лякають, адже все може бути на 20-30, а іноді на 50 відсотків дорожче, ніж в Україні», – розповіла авторам рекламної кампанії Ольга, мати двох синів 3 та 5 років, яка зараз переїхала із сім’єю до Австрії.
«Ми захотіли викликати співчуття до українських родин, показавши, який дискомфорт можуть відчувати люди, які побачили знайомі товари за незвично високими цінами», – кажуть українські креативники Віктор Шиян та Антон Долгов. Креативна пара гіперболізувала сприйняття ціни в рекламі, щоб звернути увагу до проблеми.
Завдання комунікаційної кампанії – закликати людей до підтримки переселенців із дітьми. Це можна зробити як при особистому контакті, так і звернувшись до одного з Фондів, інформація про які опублікована на сайті проєкту.
Читайте також:
Що купують українці під час війни — дослідження