• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

14 Квітня, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми
Share on FacebookShare on Twitter

Соціальна рекламна кампанія показує, який біль можуть відчувати батьки, коли покупка товарів для дітей спричиняє серйозні фінансові труднощі.

Наприкінці березня 2022 року в UNICEF повідомили, що у зв’язку з російською агресією кількість дітей-біженців вже перевищила 2 млн. «Ситуація всередині України розвивається за спіраллю. У міру того, як продовжує зростати кількість дітей, які залишають свої будинки, ми повинні пам’ятати про те, що кожен з них потребує захисту, освіти, безпеки та підтримки», – заявила Виконавчий директор ЮНІСЕФ Кетрін Рассел.

Завдяки підтримці європейських країн більшість біженців забезпечені базовою гуманітарною допомогою. Проте сім’ї відчувають гостру потребу у дитячих товарах, які часто дефіцитні або є занадто для них дорогими.

«Ціни на дитячі товари в супермаркетах лякають, адже все може бути на 20-30, а іноді на 50 відсотків дорожче, ніж в Україні», – розповіла авторам рекламної кампанії Ольга, мати двох синів 3 та 5 років, яка зараз переїхала із сім’єю до Австрії.

«Ми захотіли викликати співчуття до українських родин, показавши, який дискомфорт можуть відчувати люди, які побачили знайомі товари за незвично високими цінами», – кажуть українські креативники Віктор Шиян та Антон Долгов. Креативна пара гіперболізувала сприйняття ціни в рекламі, щоб звернути увагу до проблеми.

Завдання комунікаційної кампанії – закликати людей до підтримки переселенців із дітьми. Це можна зробити як при особистому контакті, так і звернувшись до одного з Фондів, інформація про які опублікована на сайті проєкту.


Читайте також:

Що купують українці під час війни — дослідження

Теги: благодійністькреативні індустрії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Німецька книжкова індустрія допомагає українським видавцям, книгарям та авторам, які перебувають у зоні воєнних дій
Культура і Життя

Німецька книжкова індустрія допомагає українським видавцям, книгарям та авторам, які перебувають у зоні воєнних дій

14 Квітня, 2022

Компанії групи Börsenverein des Deutschen Buchhandels, яка представляє інтереси книжкової галузі в Німеччині та є, зокрема, організатором Frankfurter Buchmesse, запустили проєкт допомоги видавцям, книгарям та авторам з України. Агенти німецького книжкового середовища...

Читати далі

Український культурний фонд обговорить майбутнє української культури з представниками діаспори

Європа підтримує українську культуру. Корисні посилання

РЕКОМЕНДОВАНО

Культура і Життя

Паліндром, Друга Ріка, Крихітка, OTOY, Лілу 45, Саша Чемеров та інші візьмуть участь у благодійній події “Хоробрі міста” від Ukraїner

29 Вересня, 2023
Ідеї

Килим в айдентиці подкасту «Бесіда про бренди» від Rocketmen

7 Вересня, 2023

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.