Звіт Think Forward 2021 називає шість трендів, які стануть визначальними для соціальних медіа

Міжнародна креативна агенція We Are Social випустила свій щорічний звіт, у якому вона прогнозує ключові тренди соціальних медіа на рік вперед. Головною концепцією звіту Think Forward 2021 став «соціальний перезапуск» (The Social Reset). Беручи до уваги ту значну роль, яку зіграли соцмережі в нашому житті у 2020 році, та необоротні зміни у ставленні до них, агенція назвала шість трендів, які задаватимуть тон у наступні 12 місяців і які брендам варто враховувати в своїй маркетинговій стратегії.

1. Просте життя

Люди почали переосмислювати, що для них є дійсно важливим, і приділяти більше уваги простим радощам життя. З огляду на це змінилася й роль соціальних медіа. Зокрема, ми могли бачити появу таких спільнот як Gardening TikTok, де учасники обмінюються порадами щодо садівництва. А рух Cottagecore базується на Tumblr і охоплює переважно жінок з великих міст, які цікавляться сільським/фермерським життям та традиційними ремеслами.

2. Практичний активізм

В нових умовах поняття «диванний активізм» стало значно практичнішим завдяки міжнародним спільнотам, які усвідомили, що вони здатні вплинути на реальне життя. Серед прикладів звіт Think Forward 2021 називає інформаційні проєкти, присвячені гострим соціальним питанням, такі як ініціатива UOMA Beauty #PullUpOrShutUp, що змушує бренди бути прозорішими щодо своєї кадрової політики.

3. Стосунки онлайн

Та ідея, що соцмережі та дистанційне спілкування погано впливають на наші стосунки офлайн, поступово відходить в минуле. Зокрема, завдяки тому, що інструменти діджитал-взаємодії за цей час змінилися та стали людянішими. Наприклад, мережа Facebook оновила свій спектр емодзі, які дозволяють тепер виразити іншій людині свою турботу. А TikTok став платформою, де можна тактовно та з емпатією поговорити на складні теми.

4. Надійні лідери думок

Як показує звіт Think Forward 2021, люди стали критичніше ставитися до того, на чиї медіаканали вони підписуються і чому. Ні, шанувальників чужої краси менше не стало, але тепер онлайн-аудиторія стала більше уваги приділяти об’єктивній цінності лідерів думок у їх стрічках новин. Вкрай популярними у соцмережах стали медики (від терапевтів до акушерів-гінекологів), які демократизують інформацію, надаючи консультації, за які офлайн довелося б викласти кругленьку суму. Чималу увагу привертають до себе також спеціалісти в різних нішевих галузях, які докладають зусиль до боротьби з дезінформацією.

5. Платформи без обмежень

В 2020 році значна роль соціальних платформ у повсякденному житті розширилася ще більше завдяки тому, що користувачі знайшли нове застосування для старих інструментів. Такі ігри як Fortnite та Animal Crossing перетворилися на соціальні хаби, а трансляція контенту наживо дозволила проводити онлайн-заходи цілодобово, як-от покази мод Louis Vuitton на TikTok чи шоу драг-квін на Instagram Live.

6. Колективна творчість

Великі соціальні платформи поступово стають місцем, де люди можуть не лише споживати контент, але й спільно його створювати. Свою роль в цьому зіграв стрімкий злет TikTok, платформи, яка пропонує такі інструменти для колективної творчості як, наприклад, можливість заспівати дуетом. Таким чином фанати британської співачки Charli XCX змогли в Zoom долучитися до створення її нового альбому, а американська кінематографістка Міранда Джулай розгорнула в Instagram краудсорсинг сценаріїв.

Ознайомитися з повним звітом Think Forward 2021 можна тут.

Джерело

Також може бути цікаво: еволюція ключових трендів фестивалю Eurobest за період пандемії та чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Сигіли, гліфи, танцюючі ведмеді: 11 історій створення логотипів культових рок-гуртів

Протягом усього часу існування рок-музики гурти та музиканти використовували різні прийоми та артибути для просування своєї музики. Одні вважали, що ...

Dentsu Ukraine: 67% рекламодавців планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу

Як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів на тему «Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. ...

У Києві відкрили «Мистецьку алею» з об’єктами у доповненій реальності

На вулиці Бориса Грінченка у Києві встановили десять артоб’єктів, присвячених відомим особистостям, а також музичним або літературним явищам 20-го століття. ...

BUD, Katacult і Banda випустили «Книгу легендарних вечірок України»

BUD, Katacult і Banda випустили «Книгу легендарних вечірок України»

Бренд BUD компанії AB InBev Efes Україна, музичне видання Katacult і креативне агентство Banda підготували і випустили «Книгу легендарних вечірок ...

Онлайн-медіа СЛУХ презентує «СПАЛАХ» — документальний серіал про нову українську культуруОнлайн-медіа СЛУХ презентує «СПАЛАХ» — документальний серіал про нову українську культуру

Онлайн-медіа СЛУХ презентує «СПАЛАХ» — документальний серіал про нову українську культуру

Зараз в Україні триває процес формування національної ідентичності. Проєкт, який би показав, що нова українська культура існує та стрімко розвивається, ...

Gucci та Miller Lite показують два діаметрально протилежні погляди на офісні вечірки

Коли офісні вечірки перетворюються на віртуальну подію, почуття це викликає неоднозначні. Все залежить від того, наскільки теплим є ваше ставлення до колег.