Schweppes выбирает непрозрачную бутылку

Дизайнеры работали с Schweppes с самого появления идеи, меняющей всю категорию безалкогольных напитков — идеи создания безалкогольных напитков для смешивания коктейлей в домашних условиях. Потребительское исследование помогло определить аудиторию и особое предложение, а также установить визуальные элементы, которые смогли бы наилучшим образом передать сущность продукта.

В результате получилась привлекательная бутылка с полной термоусадочной этикеткой, на которой изображён динамичный коктейльный бокал, созданный из жидкости. Это совершенно новый продукт от Schweppes, который нарушает все правила, используя логотип бренда на белом фоне, и пытаясь пробиться в сегмент премиум-напитков.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

До Китайського Нового року студія Юрка Гуцуляка підготувала жовану листівку

12 лютого за китайським календарем наступає Рік Вола. Студія Юрка Гуцуляка вирішила несподівано привітати своїх друзів та парнерів. Всі вони ...

В Об’єднаних Арабських Еміратах поставили в паспортах штампи з «марсіанського» чорнила

Всі, хто цього вівторка прибували в Об’єднані Арабські Емірати, отримали в паспортах ексклюзивні штампи з «марсіанського чорнила».