Самое новогоднее шампанское.

Дизайнерское агентство ButterflyCannon закончило очередную работу для дома шампанских вин Chandon. В рамках нового проекта были разработаны три лимитированных серии упаковок для элитного шампанского. Зимняя коллекция представляет собой серию особых усадочных этикеток, на которых присутствуют игривые сообщения, Они создают ощущение веселья и спонтанности, а также отражают стиль жизни влюблённого в роскошь поклонника Chandon.

1419254883579 988819 - Самое новогоднее шампанское.

Фото: packagingnews.co.uk

«Уже на протяжении нескольких лет мы тесно сотрудничаем с ButterflyCannon, так как они делают всё возможное, чтобы получить максимальную отдачу от производителей упаковки, и они действительно понимают нашего потребителя», — рассказал Морган Роббат (Morgan Robbat), директор по маркетингу в Chandon, LVMH.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як створювалися номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

Якщо поглянути на номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені студією Elastic.

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...

Відомий український художник Сергій Майдуков створив серію арт-вітрин для ЦУМу

ЦУМ відкриває осінній сезон запуском арт-вітрин і серією ілюстрацій, спеціально створених для пакетів центрального універмагу, одним з найвідоміших українських художників ...

Стихи+погода в доме. Nebo ideas agency выпустило книгу «Комнатная температура»

Nebo ideas agency создало уникальный дизайн для сборника поэзии креативного партнера Олега Киселицы под названием «Комнатная температура». В дизайне книги ...

Конкурс кумедних фото диких тварин оголосив фіналістів

Окрім кумедних фото, конкурс Comedy Wildlife Photography Awards пропагує ідеї, які мають допомогти кожному зробити свій внесок у справу захисту природи.

Трохи вампірської естетики, або Як прорекламувати Дракулу?

Славою він користується не лише серед фанатів і творців контенту, але й серед маркетологів, для яких можливість прорекламувати Дракулу є ласим шматком.