Рукалицо по-Южнокорейски

22-летняя жительница Южной Кореи стала популярна благодаря своему увлечению аквагримом. Девушка не просто овладела этим искусством в совершенстве, а и выработала свою собственную творческую манеру. Таин называет её «искусством иллюзии», так как, по её словам,  пересматривая  каждую её работу, зритель постоянно обнаруживает что-то новое. Возможно, именно поэтому её работы так полюбились пользователям Instagram.

Результатами своего творчества девушка делится на своём аккаунте, который за довольно малый срок уже собрал более 25 000 фолловеров. Свои работы она публикует без обработки в фотошопе и прочих редакторах. Убедиться в этом можно, посмотрев короткие видеоролики того, как происходит сам процесс нанесения грима. Их художница так же публикует в Instagram.

 «Интересно мое творчество тем, что люди всегда могут найти в нем что-то новое, глубокое, когда рассматривают работу снова и снова. Это и есть причина моего выбора искусства иллюзий», — признается Таин Юн.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

Проєкт української дизайнерки Ольги Тахтарової визнали кращим на міжнародному конкурсі A’Design Award у категорії «дизайн упаковки». Дизайнерка створила упаковку для ...

Селфі на захід сонця: художник створює фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів

У вечірніх сутінках художник Джон Маршалл може стати ким завгодно, адже саме тоді він створює свої фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів.

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Анімаційна студія Happy Hippie Lab спільно з компанією Because Production знімають мультфільм «Муніме». Це 4-хвилинна історія пригод маленького хлопчика, який зранку прокидається ...

Які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук

Метою конкурсу на кращий дизайн дезінфектанту для рук був пошук рішень, які дозволять людям безпечно повернутися до суспільного життя після карантину.

Yellow Clutch Advertising розробило візуальну стилістику для освітньої платформи Naukroom

Yellow Clutch Advertising спеціалізується на просуванні освітніх, наукових та культурних проектів. Нещодавно портфоліо агентства поповнилося створенням візуального стилю для проекту ...

Продакшн студія Canada нагадує про креативний потенціал нудьги

Креативна команда продакшен студії Canada зробила відео про креативний потенціал нудьги, зібравши його зі свого чималого архіву минулих робіт.