Як визначити шрифт та колір: дві ініціативи, покликані полегшити роботу креаторам

FontInLogo – платформа, що збирає інформацію про шрифти логотипів

Якщо вам колись доводилося проводити цілі години у пошуках ідеального шрифту, тоді для вас може виявитися корисною платформа FontInLogo. Її було засновано європейською компанією програмного забезпечення Azwedo. Ця ідея зародилася тоді, коли команда дізналася про те, як ретельно ставляться до вибору шрифту відомі бренди. Дизайнери Azwedo почали збирати дані про такі шрифти і зрештою створили присвячену цьому онлайн-платформу, яка дозволяє визначити шрифт, який використовує той чи інший бренд для свого логотипу.

Від Netflix до Nike, від Uber до Ikea – FontInLogo збирає інформацію про усі більш-менш відомі та впізнавані логотипи брендів. Ця платформа, за задумом, має стати джерелом натхнення як для тих, хто добирає ідеальний шрифт для свого проєкту, так і для тих, хто просто цікавиться цією темою.

Разом із FontInLogo дизайнери компанії Azwedo також ведуть свій тематичний блог. Мета цих проєктів – допомогти креативній спільноті. Але для того, щоб вони стали дійсно всеохопними, проєкт і сам потребує допомоги з боку спільноти. Зокрема, вони завжди будуть раді, якщо хтось може надати відповідну інформацію про якийсь з відсутніх на платформі брендів або принаймні назвати бренд, який варто було б додати та визначити шрифт.

Кольорові картки та додаток Pantone Connect

Компанія, що розробила систему кольорів Pantone, випустила картки Color Match та мобільний додаток Pantone Connect (доступний як для iOS, так і для Android), що дозволяють класифікувати за цією системою будь-який колір, який вам зустрінеться в реальному житті. Картка завбільшки з кредитку є унікальним рішенням, яке дозволяє скористатися камерою смартфона, щоб виміряти колір об’єкта, поверхні чи матеріалу та порівняти його зі зразком.

Ця розробка призначена для того, щоб визначати кольори за системою Pantone за лічені секунди та у спосіб, який не вимагає нічого складнішого за фото. І до того ж робити це не менш точно, ніж, скажімо, за допомогою колориметра.

Щоб визначити колір, достатньо розмістити на відповідній однотонній поверхні кольорову картку та зробити фото під належним кутом. Звісно, хороше освітлення та відсутність відблисків лишаються необхідною умовою.

Джерело 1, 2

Хоча навряд чи ця система знає такий колір, як, наприклад, колір борщу, який так високо цінують жителі Литви та туристи.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

науковий метод_fb cover

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. ...

Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей ...

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...