• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Проєкції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

29 Жовтня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Хелловін цього року, може, дещо й відрізняється від попереднього через пандемію, проте це зовсім не означає, що бренди опустили руки. Зрештою, соціальне дистанціювання – це ще не привід відмовлятися від сезону свят. Зокрема, у Великобританії компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проєкції SmartThings. Таким чином жителі англійського містечка Стівенідж, що в Хартфордширі, отримали унікальне, стильне та моторошне тло для того, щоб відсвяткувати Хелловін у 2020 році.

Креативний проєкт, втілений в життя піар-агенцією Taylor Herring, було реалізовано за допомогою розробленої Samsung технології відеомапінгу SmartThings. Агенція також залучила до участі в проєкті художників-гримерів і танцювальний гурт. Зокрема, шотландська майстриня Еллі Хенд-МакКріді (Ellie Hand-McCready) з нагоди Хелловіну створила образ, який було інкорпоровано у цифрове шоу. А танцювальний гурт Empire для свого виступу вдягнувся в комбінезони зі скелетами, які світилися в ультрафіолеті.

Впродовж двох днів команда інженерів облаштовувала найстаріший будинок в містечку. Обладнання, що відповідало за освітлення, туман, музику та звукові ефекти, контролювалося за допомогою додатку SmartThings, встановленого на телефон Samsung Galaxy S20.

Компанія Samsung сподівається, що таке світлове шоу розвеселить дітей і дорослих та принесе їм натхнення, оскільки опитування показали, що навіть з дотриманням соціального дистанціювання більшість людей все ж не відмовлятиметься від святкування Хелловіну.

Практичні поради від Samsung

Також британське відділення Samsung випустило серію коротеньких майстер-класів для тих, кого зацікавило шоу. Вони показують, як можна використати проєкції SmartThings, щоб відсвяткувати Хелловін вдома, а також відеоуроки, як відтворити той образ, який Еллі Хенд-МакКріді створила для кампанії.

Речник британського відділення Samsung зазначив: «Ми хотіли показати, як працює технологія SmartThings, і зробити це у цікавий та інтерактивний спосіб. Будинок з привидами на Хелловін демонструє масштабне застосування простих та зручних функцій цієї технології. А інструкції для користувачів спрощують цей процес ще більше, показуючи, як просто все це відтворити вдома».

Джерело

Читайте також: Як змінювалися хелловінські костюми впродовж останніх 150 років.

Теги: дизайнкреативтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.