• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інтерв'ю

Оперативне, гнучке, провокативне, зле: ANGRY Agency про свій візуальний стиль

4 Травня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Оперативне, гнучке, провокативне, зле: ANGRY Agency отримало візуальний стиль
Share on FacebookShare on Twitter

За більше ніж 2 роки свого існування ANGRY Agency створило десятки кампаній, візуальних стилів, брендів і навіть потрапило на сторінки відомого американського медіа про рекламу Adweek зі своїм проєктом «Освіти це» і на виставку кращої соціальної реклами Act Responsible в рамках Cannes Lions. Проте лише зараз, під час карантину, у команди агентства знайшовся час, як-то кажуть, обзавестись власними чоботями. Сергій Малик, співзасновник та креативний директор ANGRY Agency, розповідає про візуальний стиль агентства, скільки часу команді знадобилось на його створення та як цей стиль відображає місію і характер бренду ANGRY.

Чому зараз?

Ще два місяці тому кожен із нашої команди прокидався, робив зарядку, готував сніданок, йшов на роботу, спілкувався в офісі, виходив на прогулянку, зустрічався з клієнтами і сидів у барах. А останні 45 днів усі ми сидимо вдома. Організм до такого не звик, йому потрібно кудись дівати енергію. От ми й подумали, що це хороша можливість знайти трохи часу на агентство. Тим більше уже кілька місяців як з нами працює крутий артдиректор. І тут, як кажуть, сам бог велів. 

Розкажи детальніше про проєкт: його складові, ідею, суть

Я не раз чув думку, що агентствам свій візуальний стиль не потрібен. І для когось це цілком може бути правдою, але я не погоджуюся. Це як з одягом: комусь все одно, в якій футболці ходити на роботу, а комусь ні. Хтось одягається для того, щоб вразити інших, а хтось, щоб потішити себе. Від цього все й залежить: ми зробили візуальний стиль не для когось, а для себе. Щоб прибити на вхід фанову табличку, щоб записувати ідеї в приємних блокнотах, щоб ліпити на ноутбуки круті стікери.

На стікерах, власне, наш візуальний стиль і будується. Ми створили велику базу фізичних і електронних графічних елементів, які можна ввесь час носити з собою і клеїти на все, що заманеться: на листи до клієнтів, на сумки, на брендволи, на подарунки, на мерч, на сторіс, на релізи, на сайт. Це такий спосіб висловити свою думку. З допомогою цих стікерів можна лишити свій слід тоді, коли це треба, і там, де це треба, хоч усі міста ними заліплюйте, як той самий BNE.

Як цей візуальний стиль відображає місію ANGRY Agency та його цінності?

Наш підхід до роботи чудово передає фраза, яку разом з Інною Польшиною, співзасновницею агентства, ми написали два роки тому, а зараз усі носимо на футболках: Be good with people. Be angry with ideas. Головна цінність креативної індустрії — люди, тому їх треба берегти. Люди повинні розуміти, що критикують не їх самих, а конкретні результати роздумів. Водночас ідеї — це головний продукт креативного агентства. А щоб виростити найсильнішу, щодня доводиться ламати десятки слабших. Звідси й народилися фірмовий знак і символ ANGRY — серце в шипах і рожева бейсбольна бита. 

Скільки часу пішло на цей проєкт?

Ми почали займатися ним на карантині й займалися тоді, коли знаходили вільну хвилину, наприклад, у вихідні. Загалом увесь процес зайняв десь 2 тижні.  

Скільки людей над ним працювало?

Сиділи, думали й обговорювали: Інна Алімова, Інна Польшина, Даша Андрющенко і я. Чаклувала над графічним планшетом і втілювала все обговорене наша артдиректор Інна Алімова. 

Ви пишете у своєму описі в ФБ: «те, як ваш бренд виглядатиме, повинно бути відображенням його характеру». Тож який характер у ANGRY Agency, виходячи з його візуального стилю?

ANGRY — це маленьке креативне агентство. Хтось хоче працювати з великими клієнтами, які забезпечуватимуть їм великий офіс і зарплати для сотні співробітників. Хтось хоче багато щоденної роботи, яка гарантуватиме їм стабільність. А ми любимо працювати зі сміливими брендами, які хочуть робити сміливі проекти. Навіть, якщо таких і не дуже багато. Тут, звісно, якийсь великий бізнесмен міг би закотити рукава білої сорочки й впевненим гучним голосом запитати «А як ви тоді збираєтеся заробляти? А де ви збираєтеся шукати таких клієнтів? А яка тоді маржинальність?». І, мабуть, мав би рацію, але ми поки й не намагаємося стати великим агентством. Ми намагаємося стати агентством, яке робить великі роботи. Оперативним, гнучким, провокативним, злим.

Чи правда, що найскладніше для агентства — шити чоботи самим собі? Якщо так/ні, то чому?

Якщо психологу потрібна консультація, він записується на прийом до іншого психолога. Якщо стилісту потрібно змінити зачіску, він йде до іншого стиліста. Тут, мабуть, щось схоже. Коли в Ogilvy & Mather задумали реорганізацію, візуальний стиль для них готувало незалежне агентство Collins, а для хуліганів Gut логотип малювали Sagmeister & Walsh. У цьому випадку нам пощастило, що Інна Алімова долучилася до нашої команди кілька місяців тому й могла подивитися на агентство збоку.

Коли агентство розуміє, що йому потрібно змінювати свою візуалку / робити ребрендинг?

Не варто думати, що в комунікаціях існують перевірені формули чи готові сценарії. Усе відносно. Звісно, є історичний досвід і теорії, але що з цими знаннями робити, коли і на які опиратися, тут усім треба думати своєю головою. Кожна окрема ситуація — унікальна. Єдине, можу сказати, що з ребрендингом треба працювати обережно й точно не варто з ним переборщувати. І це стосується не тільки агентств.  

Чи правда, що створення власного візуального стилю — це ідейний максимум агентства?

Хочеться вірити, що ні. У цьому ж вся суть креативнго агентства як такого: долати ідейні максимуми. ANGRY — молоде агентство. У нас ще все попереду.

Читайте також: у Києві відкрили офіс грузинського креативного агентства Windfor’s. Ми поговорили зі співзасновниками — Вато Кавтарадзе та Іллею Ануфрієнко — про те, чому вирішили запускатись під час кризи та які висновки з цього лончу можна трансформувати у досвід.

Теги: ANGRYайдентикадизайнкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.