Одиночество в мегаполисе. Часть 2.

В своей лаконичной черно-белой серии снимков «Quiet Tokyo», Хирохару Мацумото показывает одиночество жителей столицы: он отмечает, что у токийцев оно уникально. Возможно, из-за того, что Токио — шумный, деловой мегаполис, и отдельного человека нелегко вычленить из толпы. «Одиночество таится в сердцах большинства людей, которые живут в огромном мегаполисе под названием Токио», – говорит Мацумото.

Большинство своих минималистических чёрно-белых фотографий для серии «Quiet Tokyo» он сделал в центральной части японской столицы, изолировав отдельные фигуры в окружающей толпе. «С этим проектом я хотел найти тишину, которая в огромном общественном месте возникает лишь на мгновения», – говорит фотограф.
С первой частью подборки работ из серии «Quiet Tokyo» Вы можете ознакомиться здесь.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Селфі на захід сонця: художник створює фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів

У вечірніх сутінках художник Джон Маршалл може стати ким завгодно, адже саме тоді він створює свої фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів.

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Анімаційна студія Happy Hippie Lab спільно з компанією Because Production знімають мультфільм «Муніме». Це 4-хвилинна історія пригод маленького хлопчика, який зранку прокидається ...

Які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук

Метою конкурсу на кращий дизайн дезінфектанту для рук був пошук рішень, які дозволять людям безпечно повернутися до суспільного життя після карантину.

Yellow Clutch Advertising розробило візуальну стилістику для освітньої платформи Naukroom

Yellow Clutch Advertising спеціалізується на просуванні освітніх, наукових та культурних проектів. Нещодавно портфоліо агентства поповнилося створенням візуального стилю для проекту ...

Продакшн студія Canada нагадує про креативний потенціал нудьги

Креативна команда продакшен студії Canada зробила відео про креативний потенціал нудьги, зібравши його зі свого чималого архіву минулих робіт.

Лондонський дизайнер створив ковдру для соціального дистанціювання

Лондонський дизайнер створив ковдру для соціального дистанціювання

Як пояснив дизайнер, навіть він сам часом не здатен уявити собі, що таке «відстань у два метри». І ця проблема властива багато кому з нас.