Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Багато хто в наш час вже й призабув, що таке «офісне життя». Навіть після року локдауну віддалена робота лишається частиною нашого повсякдення, і хтозна, чи стане колись все таким, яким воно було до пандемії. Цілком імовірно, що в майбутньому офіси суттєво відрізнятимуться від звичних нам, оскільки технології продовжують розвиватися а заходи безпеки стають частиною дизайну. З огляду на це, агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн офісу майбутнього.

Ось кілька варіантів того, що було б, якби дизайн офісів створювали діти:

Восьмирічна Ліббі вважає, що в офісі має бути 3D-принтер, ультрафіолетова лампа (щоб вироблявся вітамін D), гамаки (щоб співробітники могли заночувати в офісі) та вбудовані у столи електроплити (щоб працювати можна було у будь-які години). Їй також належить ідея танцмайданчику, який вмикається після завершення робочого часу. Найцікавішою частиною офісу вона вважає 3D-принтер, оскільки надрукувати на ньому можна що завгодно (навіть скрипку!).

Матільда (5 років) запропонувала зімітувати в офісі пляж, де працівники перед робочою нарадою зможуть заспокоїти нерви морозивом або смузі.

В центрі дизайну, створеного Сашею (9 років), є гірка замість сходів. Вона яскрава, кручена і дозволяє швидко дістатися свого робочого місця.

А десятирічний Тед вирішив, що офісу майбутнього необхідна футуристична зала, де неможливо знудьгуватися. Там мають бути антигравітаційні столи, стільці та полиці, а також книжки на електронному папері та роботи помічники, які прибиратимуть офіс і з якими за бажання можна поспілкуватися.

Як заманити до офісу

Марк Діпроуз, віцепрезидент з господарських питань Jellyfish, стверджує, що у майбутньому офіси повинні стати не просто місцем для роботи, а простором, де люди зможуть творити, та розважатися.

«Нам потрібно, щоб співробітники хотіли прийти до офісу. Тому ми повинні запропонувати їм дещо цікавіше, ніж просто столи та конференц-зали», – пояснює він.

Загалом, дизайн офісів майбутнього, який створювали діти, його приємно вразив, хоча всі ці пропозиції й викликають сумніви, щодо того, чи зможе хтось працювати в умовах, коли навколо так багато речей, які відволікають на себе увагу.

Джерело

Ще однією цілком реальною ідеєю дорослих серйозних людей з сінгапурського відділення агенції BBH стала віртуальна овечка.

А ось такі офіси могли б бути у відомих кінорежисерів, якби ті створювали для них дизайн у дусі своїх фільмів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...