Тамагочі для всього офісу: команда BBH Singapore завела собі віртуальну овечку

Цього тижня, коли співробітники агенції BBH Singapore повернулися до  офісу після семи місяців віддаленої роботи, на них чекав великий сюрприз – прямо на вході вони побачили великий екран з їхньою новою офісною тваринкою. Креативники з технологічного відділу агенції змоделювали цю віртуальну овечку за подобою тієї самої чорної овечки, що на логотипі BBH, і назвали її Дотті.

Загалом Дотті поводиться так само як і будь-який інший домашній (чи офісний) улюбленець. Її треба годувати, коли вона голодна, розважати, коли їй нудно… І за нею треба регулярно прибирати.

Якщо за нею добре доглядати, Дотті поздоровляє іменинників з днем народження, вітає клієнтів, робить селфі зі своїми офісними друзями і може порадити, що краще обрати на ланч з меню. У овечки навіть власна email-адреса є. Тому, якщо її ігнорувати, вона починає засипати неуважних людей дедалі ущипливішими листами-нагадуваннями.

Щоб віртуальної овечки можна було фізично торкнутися, команда скористалася блінкерним таблом (такі матричні дисплеї часто використовують в аеропортах та на білбордах). А завдяки сенсорам глибини Дотті «бачить», коли до неї наближається людина, і реагує відповідним чином.

Овечка як метод боротьби зі стресом

Віртуальні тваринки стали частиною поп-культури в 1990-х, коли японська компанія почала випускати кишенькові пристрої з електронними домашніми улюбленцями тамагочі, що спонукало ціле покоління почати перейматися долею віртуальних істот. А впродовж останніх кількох років популярність таких домашніх улюбленців знову пішла вгору. До того ж, свого часу дослідження показали, що тваринки в офісах сприяють боротьбі зі стресом. Тож з огляду на все це було вирішено, що віртуальний офісний улюбленець, за яким можна доглядати всім колективом – саме те, що здатне водночас і пробудити в співробітниках дух відповідальності, і розважити їх.

Джон Хадфілд, гендиректор BBH Singapore, так це прокоментував: «Електронна офісна тваринка, схоже, має всі переваги домашніх улюбленців і жодного недоліку. Одразу видно, що наша технологічна команда не позбавлена почуття гумору. Ця овечка навіть сумісна з нашим режимом роботи!»

А креативний директор Зендер Лі додав: «Коли ми отримали бриф, створити щось для нашого офісу, ми одразу вирішили, що нам потрібне щось цікаве та інтерактивне. Ніхто не хотів робити зі стіни черговий мурал або чіпляти на неї ще одну мотиваційну мантру. Так і виникла ідея створити віртуальну овечку. Ми сподіваємося, Дотті постійно триматиме нас в тонусі і не дасть забути про ментальність «чорної овечки».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.