Тамагочі для всього офісу: команда BBH Singapore завела собі віртуальну овечку

Цього тижня, коли співробітники агенції BBH Singapore повернулися до  офісу після семи місяців віддаленої роботи, на них чекав великий сюрприз – прямо на вході вони побачили великий екран з їхньою новою офісною тваринкою. Креативники з технологічного відділу агенції змоделювали цю віртуальну овечку за подобою тієї самої чорної овечки, що на логотипі BBH, і назвали її Дотті.

Загалом Дотті поводиться так само як і будь-який інший домашній (чи офісний) улюбленець. Її треба годувати, коли вона голодна, розважати, коли їй нудно… І за нею треба регулярно прибирати.

Якщо за нею добре доглядати, Дотті поздоровляє іменинників з днем народження, вітає клієнтів, робить селфі зі своїми офісними друзями і може порадити, що краще обрати на ланч з меню. У овечки навіть власна email-адреса є. Тому, якщо її ігнорувати, вона починає засипати неуважних людей дедалі ущипливішими листами-нагадуваннями.

Щоб віртуальної овечки можна було фізично торкнутися, команда скористалася блінкерним таблом (такі матричні дисплеї часто використовують в аеропортах та на білбордах). А завдяки сенсорам глибини Дотті «бачить», коли до неї наближається людина, і реагує відповідним чином.

Овечка як метод боротьби зі стресом

Віртуальні тваринки стали частиною поп-культури в 1990-х, коли японська компанія почала випускати кишенькові пристрої з електронними домашніми улюбленцями тамагочі, що спонукало ціле покоління почати перейматися долею віртуальних істот. А впродовж останніх кількох років популярність таких домашніх улюбленців знову пішла вгору. До того ж, свого часу дослідження показали, що тваринки в офісах сприяють боротьбі зі стресом. Тож з огляду на все це було вирішено, що віртуальний офісний улюбленець, за яким можна доглядати всім колективом – саме те, що здатне водночас і пробудити в співробітниках дух відповідальності, і розважити їх.

Джон Хадфілд, гендиректор BBH Singapore, так це прокоментував: «Електронна офісна тваринка, схоже, має всі переваги домашніх улюбленців і жодного недоліку. Одразу видно, що наша технологічна команда не позбавлена почуття гумору. Ця овечка навіть сумісна з нашим режимом роботи!»

А креативний директор Зендер Лі додав: «Коли ми отримали бриф, створити щось для нашого офісу, ми одразу вирішили, що нам потрібне щось цікаве та інтерактивне. Ніхто не хотів робити зі стіни черговий мурал або чіпляти на неї ще одну мотиваційну мантру. Так і виникла ідея створити віртуальну овечку. Ми сподіваємося, Дотті постійно триматиме нас в тонусі і не дасть забути про ментальність «чорної овечки».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.