Тамагочі для всього офісу: команда BBH Singapore завела собі віртуальну овечку

Цього тижня, коли співробітники агенції BBH Singapore повернулися до  офісу після семи місяців віддаленої роботи, на них чекав великий сюрприз – прямо на вході вони побачили великий екран з їхньою новою офісною тваринкою. Креативники з технологічного відділу агенції змоделювали цю віртуальну овечку за подобою тієї самої чорної овечки, що на логотипі BBH, і назвали її Дотті.

Загалом Дотті поводиться так само як і будь-який інший домашній (чи офісний) улюбленець. Її треба годувати, коли вона голодна, розважати, коли їй нудно… І за нею треба регулярно прибирати.

Якщо за нею добре доглядати, Дотті поздоровляє іменинників з днем народження, вітає клієнтів, робить селфі зі своїми офісними друзями і може порадити, що краще обрати на ланч з меню. У овечки навіть власна email-адреса є. Тому, якщо її ігнорувати, вона починає засипати неуважних людей дедалі ущипливішими листами-нагадуваннями.

Щоб віртуальної овечки можна було фізично торкнутися, команда скористалася блінкерним таблом (такі матричні дисплеї часто використовують в аеропортах та на білбордах). А завдяки сенсорам глибини Дотті «бачить», коли до неї наближається людина, і реагує відповідним чином.

Овечка як метод боротьби зі стресом

Віртуальні тваринки стали частиною поп-культури в 1990-х, коли японська компанія почала випускати кишенькові пристрої з електронними домашніми улюбленцями тамагочі, що спонукало ціле покоління почати перейматися долею віртуальних істот. А впродовж останніх кількох років популярність таких домашніх улюбленців знову пішла вгору. До того ж, свого часу дослідження показали, що тваринки в офісах сприяють боротьбі зі стресом. Тож з огляду на все це було вирішено, що віртуальний офісний улюбленець, за яким можна доглядати всім колективом – саме те, що здатне водночас і пробудити в співробітниках дух відповідальності, і розважити їх.

Джон Хадфілд, гендиректор BBH Singapore, так це прокоментував: «Електронна офісна тваринка, схоже, має всі переваги домашніх улюбленців і жодного недоліку. Одразу видно, що наша технологічна команда не позбавлена почуття гумору. Ця овечка навіть сумісна з нашим режимом роботи!»

А креативний директор Зендер Лі додав: «Коли ми отримали бриф, створити щось для нашого офісу, ми одразу вирішили, що нам потрібне щось цікаве та інтерактивне. Ніхто не хотів робити зі стіни черговий мурал або чіпляти на неї ще одну мотиваційну мантру. Так і виникла ідея створити віртуальну овечку. Ми сподіваємося, Дотті постійно триматиме нас в тонусі і не дасть забути про ментальність «чорної овечки».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового майстер-бренда LIONS

Створення нового майстер-бренда LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...