Український бренд SHEEZEN презентував нову колекцію одягу в повній відповідності тенденції sustainable fashion. Ключовий меседж лінійки — звернути увагу на проблеми навколишнього середовища і змінити загальне ставлення до споживання.
Олександра Піскун, ідейна натхненниця бренду, запускає другу капсульну колекцію для прихильників етичного споживання. Одяг відрізняється оригінальним дизайнерським рішенням, але розроблений таким чином, щоб покупець відчував себе максимально комфортно.
Останні роки у світі активно набирає обертів тенденція на sustainable fashion. Вона пов’язана зі звичкою надмірного споживання і популярністю на «швидку моду». Люди купують все новий і новий одяг. Це пояснюється його низькою вартістю і відповідною якістю. Однак ціна такого марнотратства обходиться довкіллю дуже дорого.
«Я досить категорична до fast fashion! Частка легкої промисловості у викидах СО2 вище, ніж авіації та судноплавства разом узятих. Масове виробництво дійсно завдає великої шкоди навколишньому середовищу. Починаючи від пестицидів і хімікатів, що потрапляють у воду і закінчуючи шкідливими газами від виробництва синтетики. Але мода теж може бути екологічною. Створюючи одяг для свого бренду я завжди дуже дбайливо ставлюся до вибору матеріалів. Вся колекція зшита невеликими тиражами та виготовлена з органічних тканин», — розповідає Олександра.
На нову колекцію SHEEZEN Олександру наштовхнули пейзажі заводських будівель і труб, які без кінця випускають в небо отруйний дим. Звичайно, це проблема не тільки виробництва одягу. Однак, модна індустрія входить в список лідерів по забрудненню навколишнього середовища. Світ відчайдушно потребує сталого розвитку.
Унікальність моделей нової лінійки витончено підкреслена дизайнами італійського ілюстратора Фабіо Буонокоре (Fabio Buonocore).
«Створюючи нові колекції, я часто переглядаю роботи різних ілюстраторів і дизайнерів. Один з них — Фабіо Буонокоре. Мені відгукнулися його роботи, тому я написала з пропозицією колаборації. Ідея сподобалася, і ми почали працювати. До Фабіо я прийшла вже з конкретними напрацюваннями, поділилася фотографіями труб, які робила останні пів року, а він підготував ілюстрації. Їх ви зможете побачити на деяких речах нової колекції», — додала Олександра Піскун.
Вся нова колекція бренду SHEEZEN зшита невеликими тиражами та виготовлена з органічних тканин сертифікації GOTS. У першій лінійці колекції представлені кілька варіацій одягу, в майбутньому планується розширення асортименту.
Пропонуємо вам також переглянути нове відео від Burberry: танці під дощем та градом на негламурній лондонській вулиці