Настоящая цена женской красоты в ужасающем фотопроекте

В своём уникальном фотопроекте «Чудовищная женственность», Лендвич решилась показать всему миру, какими трудами женщинам дается красота. Каждая её фоторабота без прикрас показывает, на какие жертвы идут женщины в стремлении добиться стандартов, навязанных современным обществом. “Помню, когда мама в детстве завязывала мне высокий хвост – я ежилась от боли. Она говорила, что красота требует жертв” – рассказывает Джессика.

Цель фотопроекта – показать подноготную реалий культа вечной красоты и молодости, заставить зрителя переосмыслить своё отношение к нему. «Красота — страшная сила. Только об этих страхах мужчины знают лишь понаслышке. Я попыталась изобразить физические и моральные страдания женщин ради красоты.» – говорит она.

Мрачные и жуткие сцены Ледвич показывают зрителям, что на самом деле стоит современным женщинам погоня за навязанными социумом стандартами. Её фото будоражат воображение, они отвращают, но заставляют задуматься. 

Работы Лендвич выставлены в музеях США, Великобритании, Австралии и Малайзии. Сейчас она преподаёт изобразительное искусство в университете Мельбурна и верит, что её работы призваны открыть глаза на обратную сторону глянцевой красоты. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...