Мурал Western Union: як показати швидкість за допомогою статичного зображення

Агенція BBH London створила нову кампанію для Western Union, сервісу платежів із застосуванням крос-курсів валют. Частиною цієї кампанії став велетенський мурал Western Union. Його було створено за лічені хвилини художником Дейвом Шарпом (Dave Sharp), який спеціалізується на техніці спідпейнту.

Мета кампанії — поінформувати користувачів про ту швидкість, з якою можна здійснювати грошові перекази за кордон за допомогою додатка або сайту бренду.

Роботу художника під назвою «Усмішка» (Smile) було спершу скопійовано в збільшеному розмірі з полотна на стіну однієї з лондонських будівель у районі Кемден. У висоту мурал Western Union становить майже 7 метрів. Згодом компанія планує розмістити це зображення й у інших локаціях зовнішньої реклами бренда.

Мурал Western Union: як показати швидкість за допомогою статичного зображення

За словами креаторів з агенції BBH, така життєрадісність намальованої жінки має донести до людей ту думку, що викликати усмішку на обличчях рідних та близьких дуже легко. Для цього достатньо переказу, надісланого через Western Union. (Мовляв, хто ж не радіє, отримуючи гроші?)

Процес написання цієї картини було знято на камеру. Після чого з футажу створили візуально заворожливе відео, опубліковане у Facebook, Instagram, YouTube та Twitter.

Цільова аудиторія

Кампанія робить акцент на тому, що заснований у 1851 році сервіс Western Union лишається дуже популярним серед тих, хто працює за кордоном. Адже їм треба регулярно переказувати гроші своїй родині, що лишилася вдома.

Кірті Бамра (Keerthy Bamrah), директорка з маркетингу британського відділення Western Union, пояснила: «Цією кампанією ми висловлюємо нашу повагу тим користувачам сервісу у Великобританії, які підтримують фінансово своїх близьких та рідних за кордоном. Ми пишаємося тим, що можемо запропонувати їм такі послуги переказів онлайн, які є швидкими, зручними та надійними і приносять із собою усмішку, коли досягають адресата».

Юен Патерсон (Ewan Paterson), креативний директор BBH, додав: «Кампанія, для якої було створено мурал Western Union, заснована на доволі простій ідеї. Ми хотіли поширити усмішку всією країною. Це відображає ту справу, яку Western Union робить по всьому світу, допомагаючи людям переказувати гроші додому у швидший та зручніший спосіб».

Джерело

Читайте також:

Десять прикладів інтерактивних кампаній із застосуванням цифрових білбордів.

Сітілайти, що рекламують фастфуд вже однією своєю формою.

Стріт-арт, який допомагає людям дотримуватися соціального дистанціювання.

Приклад того, як можна застосовувати графіті (та інші речі) в електронній комерції.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.