• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Мурал Western Union: як показати швидкість за допомогою статичного зображення

1 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція BBH London створила нову кампанію для Western Union, сервісу платежів із застосуванням крос-курсів валют. Частиною цієї кампанії став велетенський мурал Western Union. Його було створено за лічені хвилини художником Дейвом Шарпом (Dave Sharp), який спеціалізується на техніці спідпейнту.

Мета кампанії — поінформувати користувачів про ту швидкість, з якою можна здійснювати грошові перекази за кордон за допомогою додатка або сайту бренду.

Роботу художника під назвою «Усмішка» (Smile) було спершу скопійовано в збільшеному розмірі з полотна на стіну однієї з лондонських будівель у районі Кемден. У висоту мурал Western Union становить майже 7 метрів. Згодом компанія планує розмістити це зображення й у інших локаціях зовнішньої реклами бренда.

Мурал Western Union: як показати швидкість за допомогою статичного зображення

За словами креаторів з агенції BBH, така життєрадісність намальованої жінки має донести до людей ту думку, що викликати усмішку на обличчях рідних та близьких дуже легко. Для цього достатньо переказу, надісланого через Western Union. (Мовляв, хто ж не радіє, отримуючи гроші?)

Процес написання цієї картини було знято на камеру. Після чого з футажу створили візуально заворожливе відео, опубліковане у Facebook, Instagram, YouTube та Twitter.

Цільова аудиторія

Кампанія робить акцент на тому, що заснований у 1851 році сервіс Western Union лишається дуже популярним серед тих, хто працює за кордоном. Адже їм треба регулярно переказувати гроші своїй родині, що лишилася вдома.

Кірті Бамра (Keerthy Bamrah), директорка з маркетингу британського відділення Western Union, пояснила: «Цією кампанією ми висловлюємо нашу повагу тим користувачам сервісу у Великобританії, які підтримують фінансово своїх близьких та рідних за кордоном. Ми пишаємося тим, що можемо запропонувати їм такі послуги переказів онлайн, які є швидкими, зручними та надійними і приносять із собою усмішку, коли досягають адресата».

Юен Патерсон (Ewan Paterson), креативний директор BBH, додав: «Кампанія, для якої було створено мурал Western Union, заснована на доволі простій ідеї. Ми хотіли поширити усмішку всією країною. Це відображає ту справу, яку Western Union робить по всьому світу, допомагаючи людям переказувати гроші додому у швидший та зручніший спосіб».

Джерело

Читайте також:

Десять прикладів інтерактивних кампаній із застосуванням цифрових білбордів.

Сітілайти, що рекламують фастфуд вже однією своєю формою.

Стріт-арт, який допомагає людям дотримуватися соціального дистанціювання.

Приклад того, як можна застосовувати графіті (та інші речі) в електронній комерції.

Теги: зовнішня рекламамистецтвотворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни
Відповідальність

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни

12 Грудня, 2024

2 грудня в Києві компанія FREEBRAND встановила на Контрактовій площі арт-інсталяцію I’M FINE, присвячену важливості зв’язку в умовах війни. Проєкт реалізовано на замовлення компанії Vodafone Україна. Інсталяція виконана у формі...

Читати даліDetails

Вперше в Україні відбудеться виставка світової зірки дизайну — Стефана Загмайстера

PHILIPS + OMD+ jamlab = вау-ефект

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.