Мурал Western Union: як показати швидкість за допомогою статичного зображення

Агенція BBH London створила нову кампанію для Western Union, сервісу платежів із застосуванням крос-курсів валют. Частиною цієї кампанії став велетенський мурал Western Union. Його було створено за лічені хвилини художником Дейвом Шарпом (Dave Sharp), який спеціалізується на техніці спідпейнту.

Мета кампанії — поінформувати користувачів про ту швидкість, з якою можна здійснювати грошові перекази за кордон за допомогою додатка або сайту бренду.

Роботу художника під назвою «Усмішка» (Smile) було спершу скопійовано в збільшеному розмірі з полотна на стіну однієї з лондонських будівель у районі Кемден. У висоту мурал Western Union становить майже 7 метрів. Згодом компанія планує розмістити це зображення й у інших локаціях зовнішньої реклами бренда.

Мурал Western Union: як показати швидкість за допомогою статичного зображення

За словами креаторів з агенції BBH, така життєрадісність намальованої жінки має донести до людей ту думку, що викликати усмішку на обличчях рідних та близьких дуже легко. Для цього достатньо переказу, надісланого через Western Union. (Мовляв, хто ж не радіє, отримуючи гроші?)

Процес написання цієї картини було знято на камеру. Після чого з футажу створили візуально заворожливе відео, опубліковане у Facebook, Instagram, YouTube та Twitter.

Цільова аудиторія

Кампанія робить акцент на тому, що заснований у 1851 році сервіс Western Union лишається дуже популярним серед тих, хто працює за кордоном. Адже їм треба регулярно переказувати гроші своїй родині, що лишилася вдома.

Кірті Бамра (Keerthy Bamrah), директорка з маркетингу британського відділення Western Union, пояснила: «Цією кампанією ми висловлюємо нашу повагу тим користувачам сервісу у Великобританії, які підтримують фінансово своїх близьких та рідних за кордоном. Ми пишаємося тим, що можемо запропонувати їм такі послуги переказів онлайн, які є швидкими, зручними та надійними і приносять із собою усмішку, коли досягають адресата».

Юен Патерсон (Ewan Paterson), креативний директор BBH, додав: «Кампанія, для якої було створено мурал Western Union, заснована на доволі простій ідеї. Ми хотіли поширити усмішку всією країною. Це відображає ту справу, яку Western Union робить по всьому світу, допомагаючи людям переказувати гроші додому у швидший та зручніший спосіб».

Джерело

Читайте також:

Десять прикладів інтерактивних кампаній із застосуванням цифрових білбордів.

Сітілайти, що рекламують фастфуд вже однією своєю формою.

Стріт-арт, який допомагає людям дотримуватися соціального дистанціювання.

Приклад того, як можна застосовувати графіті (та інші речі) в електронній комерції.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

В інноваційному парку UNIT.City відбулась виставка українських проєктів в рамках Нідерландського тижня дизайну — найбільшої в Північній Європі події в ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Проєкції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проєкції SmartThings.

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Найбіліший білий колір як спосіб боротьби з глобальним потеплінням

Американські науковці отримали найбіліший білий колір у світі, який так ефективно відбиває світло, що охолоджує поверхню, яка в цей колір пофарбована.