Мурал Western Union: як показати швидкість за допомогою статичного зображення

Агенція BBH London створила нову кампанію для Western Union, сервісу платежів із застосуванням крос-курсів валют. Частиною цієї кампанії став велетенський мурал Western Union. Його було створено за лічені хвилини художником Дейвом Шарпом (Dave Sharp), який спеціалізується на техніці спідпейнту.

Мета кампанії — поінформувати користувачів про ту швидкість, з якою можна здійснювати грошові перекази за кордон за допомогою додатка або сайту бренду.

Роботу художника під назвою «Усмішка» (Smile) було спершу скопійовано в збільшеному розмірі з полотна на стіну однієї з лондонських будівель у районі Кемден. У висоту мурал Western Union становить майже 7 метрів. Згодом компанія планує розмістити це зображення й у інших локаціях зовнішньої реклами бренда.

Мурал Western Union: як показати швидкість за допомогою статичного зображення

За словами креаторів з агенції BBH, така життєрадісність намальованої жінки має донести до людей ту думку, що викликати усмішку на обличчях рідних та близьких дуже легко. Для цього достатньо переказу, надісланого через Western Union. (Мовляв, хто ж не радіє, отримуючи гроші?)

Процес написання цієї картини було знято на камеру. Після чого з футажу створили візуально заворожливе відео, опубліковане у Facebook, Instagram, YouTube та Twitter.

Цільова аудиторія

Кампанія робить акцент на тому, що заснований у 1851 році сервіс Western Union лишається дуже популярним серед тих, хто працює за кордоном. Адже їм треба регулярно переказувати гроші своїй родині, що лишилася вдома.

Кірті Бамра (Keerthy Bamrah), директорка з маркетингу британського відділення Western Union, пояснила: «Цією кампанією ми висловлюємо нашу повагу тим користувачам сервісу у Великобританії, які підтримують фінансово своїх близьких та рідних за кордоном. Ми пишаємося тим, що можемо запропонувати їм такі послуги переказів онлайн, які є швидкими, зручними та надійними і приносять із собою усмішку, коли досягають адресата».

Юен Патерсон (Ewan Paterson), креативний директор BBH, додав: «Кампанія, для якої було створено мурал Western Union, заснована на доволі простій ідеї. Ми хотіли поширити усмішку всією країною. Це відображає ту справу, яку Western Union робить по всьому світу, допомагаючи людям переказувати гроші додому у швидший та зручніший спосіб».

Джерело

Читайте також:

Десять прикладів інтерактивних кампаній із застосуванням цифрових білбордів.

Сітілайти, що рекламують фастфуд вже однією своєю формою.

Стріт-арт, який допомагає людям дотримуватися соціального дистанціювання.

Приклад того, як можна застосовувати графіті (та інші речі) в електронній комерції.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.