Минералка для коллекционеров

Дизайнеры поработали над оформлением трёх новых вкусов: Peppermint Twist, Apple Candy и Fruit Punch. Учитывая особые характеристики печати на упаковке, дизайн был разработан в двух вариантах: для 0,7-литровой стеклянной бутылки, и для полулитровой пластиковой бутылки.

Фото: packagingoftheworld.com

Для специальной серии воды был придуман язык, который олицетворяет рождество с нетрадиционной точки зрения, и который может сосуществовать с премиум-природой бренда. С самого начала, основной целью лимитированной серии бутылок Güitig выделиться на прилавке и стать предметом коллекционирования.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Румунська дизайнерка плете мереживні сукні з електричних дротів

Головною окрасою колекції «Румунський камуфляж» стала сукня з дротяного мережива, на яку пішло понад 1000 годин наполегливої праці.

Creascope запрошує на онлайн-семінар від Trend Union

23 липня відбудеться вебінар Stillness, організований Creascope спільно з Trend Union. Cвіт нарешті винаходить новий культурний ландшафт, у якому ціннісні ...

Мешканці будинку для літніх людей відтворюють обкладинки альбомів поп-зірок

Те, що карантин може стати стимулом для натхнення, блискуче довели жителі будинку для літніх людей Sydmar Lodge Care Home в ...

Як визначити шрифт та колір: дві ініціативи, покликані полегшити роботу креаторам

Платформа FontInLogo збирає інформацію про логотипи брендів, а мобільний додаток Pantone Connect дозволяє класифікувати будь-який колір.

BBDO Ukraine створило нову айдентику для Одеського міжнародного кінофестивалю

Коли у BBDO Ukraine розпочали співпрацю з кінофестивалем, головним завданням було — знайти візуальну форму, яка найкращим чином розповість про ...

Plan B: в Sergey Makhno Architects створили проєкт будинку на глибині 15 метрів

Команда студії Sergey Makhno Architects розробила інноваційну концепцію підземного будинку — Plan B. «Якщо ти не прислухаєшся до світу, не ставишся ...