Минералка для коллекционеров

Дизайнеры поработали над оформлением трёх новых вкусов: Peppermint Twist, Apple Candy и Fruit Punch. Учитывая особые характеристики печати на упаковке, дизайн был разработан в двух вариантах: для 0,7-литровой стеклянной бутылки, и для полулитровой пластиковой бутылки.

Фото: packagingoftheworld.com

Для специальной серии воды был придуман язык, который олицетворяет рождество с нетрадиционной точки зрения, и который может сосуществовать с премиум-природой бренда. С самого начала, основной целью лимитированной серии бутылок Güitig выделиться на прилавке и стать предметом коллекционирования.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

До Китайського Нового року студія Юрка Гуцуляка підготувала жовану листівку

12 лютого за китайським календарем наступає Рік Вола. Студія Юрка Гуцуляка вирішила несподівано привітати своїх друзів та парнерів. Всі вони ...