Милый номстер от Oreo

Каждый день компания Mondelez будет вкладывать в интернете мини-видео, в котором показывается, как появляется новый номстрик. Любителей Oreo в Твиттере также попросят придумать имя миложуткому существу. Ролики по 11 секунд будут публиковаться в Фэйсбуке и Инстаграме. 

Крошечных персонажей и предметы интерьера вручную создал дизайнер Лори Никс. Сами же декорации лаборатории разработала компания Castelli Models.   

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Завісу таємниці трохи відхиляє новий тренд в соцмережах The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та її результат.

Альтернативні емодзі шведського ілюстратора: мінімалізм та багатозначність

Разом із видавничим домом Nieves ілюстратор Андреас Самуельссон створив свої альтернативні емодзі, які не містять нічого зайвого.

Чим дивуватимуть українські бренди Європу та світ: The Phygital Show проєкту Ukrainian New Fashion Days 2020

Пандемія не тільки внесла глобальні зміни до міжнародного ринку моди, але й подарувала можливість українському fashion зайняти гідне місце серед ...

Одна кімната – шість палітр: портал HomeAdvisor шукає натхнення серед кольорів природи

Портал HomeAdvisor показав, як виглядатиме одна й та сама вітальня, якщо для її оформлення використати палітри кольорів, притаманні дикій природі.

Корабель рабів, всюдисущий Че та прапор убивць: постери, які змінили світ

Історія зовнішньої реклами та наочної агітації знає чимало прикладів, коли плакати серйозно впливали на нашу думку та наше життя — ...

В київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву»

У київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву». У вагонах з’явилися плакати з інформацією про видатні роботи цієї мистецької течії. «Про що ...