Мережа кінотеатрів «Multiplex» запрошує відсвяткувати «День знань» разом з улюбленими героями.
Такий показ традиційно пройде по всій Україні в мережі кінотеатрів «Multiplex». Фільми для трансляції надають партнери компанії – це найпопулярніші екранізації для маленьких глядачів, вартість квитка на сеанс складатиме 20 гривень.
«Ми не вперше стаємо ініціаторами подібних акцій для наших відвідувачів. Наша компанія розуміє, що перше вересня важливий день для всієї країни, адже освіта – це основа для благополучного майбутнього країни і для того, щоб почати новий навчальний рік з позитивним настроєм, ми вирішили зробити свято для всіх школярів. »- говорить Віталій Писаренко, комерційний директор «Мультиплекс Холдинг».
 
«Діти наше майбутнє, і ми раді, що можемо допомогти їм з посмішкою і натхненням почати навчальний рік, адже позитивний старт у навчанні дуже важливий для кожної дитини.» – коментує Анастасія Давидова, маркетинг директор «Мультиплекс Холдинг».
 
Для отримання святкового квитка необхідно:
• Підійти до каси кінотеатру в Вашому місті.
• Пред'явити посвідчення школяра, або будь-який інший документ, який пред'являє вік.
Увага! Акція буде діяти тільки 1 вересня. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ковідний диван і табурет із газет: чудернацькі меблі як витвір мистецтва

Химерні віртуальні об’єкти, невидиме під дощем крісло та ковідний диван: щось із цього спокійно можна використовувати, а на щось – страшно сідати.

Якої форми набуває сучасний візуальний креатив у арабській культурі

Лабораторія дизайну Archief Cairo бере свій початок із досліджень «вуличного» креативу: наліпки на машинах, вивіски магазинів і навіть сміття під ногами.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.