Канадські креатори створили одяг-камуфляж душевного здоров’я

Колекція Mental Fatigues була створена для Канадської асоціації душевного здоров’я (Canadian Mental Health Association). У своїй боротьбі з психічними розладами люди схильні приховувати те, як їм тяжко буває. І такий камуфляж душевного здоров’я може мати для них дуже небезпечні наслідки. Тому, щоб проілюструвати цю думку, поінформувати публіку та зібрати кошти на благодійність, канадські креатори випустили одяг зі своєрідним камуфляжним малюнком.

Останнім часом камуфляжний малюнок переживає бум у світі моди, тому нікого вже не дивує, коли чергова лінійка одягу використовує цей мотив. Проте, якщо ви пильно придивитися до футболок, створених креативною студією Taxi з Торонто, ви побачите дещо незвичайне. Серед абстрактних плям ви зможете помітити стилізовані людські фігури. Вони здаються розгубленими, стривоженими, одержимими. Такими, що втратили контроль над своїм життям.

Всього камуфляжних малюнків три. Їх було створено художником Ка-Янг Лі (Ka-Young Lee) з Торонто.

Тривожний розлад

«Понад 3 мільйони канадців щороку змушені боротися з тривожними розладами», – пояснює сайт проекту. Цей малюнок показує негативні почуття, які веде за собою тривога. Такі як злість, страх та намагання ізолюватися від оточення.

Зловживання психоактивними речовинами

Від цієї проблеми потерпають 1,2 мільйони канадців. Цей камуфляж душевного здоров’я показує лише деякі з наслідків, які тягне за собою зловживання психоактивними речовинами. Зокрема, втрата контролю над собою та проблеми у стосунках.

Стрес на роботі

Щороку понад 500000 жителів Канади стикаються з ситуаціями, коли вони не можуть вийти на роботу через нервовий зрив, викликаний тією ж таки роботою, стверджує проект Mental Fatigues. На цьому камуфляжному малюнку можна побачити те, з чим багато канадців близько знайомі – розпач та відчуття власної безсилості.

«Хороші ідеї зазвичай починаються з проблеми», – зазначив Лорн Хеллер (Lorne Heller), креативний директор Taxi. «Наша проблема полягає в тому, що люди приховують свій стан замість того, щоб розповісти про нього та звернутися по допомогу».

Камуфляжний малюнок креатори взяли зі світу моди, де він саме переживає злет. Тому його актуальність в сучасній культурі та той факт, що традиційно камуфляж – інструмент приховування, здалися креаторам ефективним способом викликати людей на діалог.

Однією з таких груп ризику є ветерани, до чого також привертає увагу камуфляж душевного здоров’я. Проте благодійний проект Mental Fatigues спрямований не лише на них, а на всіх, хто потребує допомоги з цими проблемами.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.