Колекція Mental Fatigues була створена для Канадської асоціації душевного здоров’я (Canadian Mental Health Association). У своїй боротьбі з психічними розладами люди схильні приховувати те, як їм тяжко буває. І такий камуфляж душевного здоров’я може мати для них дуже небезпечні наслідки. Тому, щоб проілюструвати цю думку, поінформувати публіку та зібрати кошти на благодійність, канадські креатори випустили одяг зі своєрідним камуфляжним малюнком.

Останнім часом камуфляжний малюнок переживає бум у світі моди, тому нікого вже не дивує, коли чергова лінійка одягу використовує цей мотив. Проте, якщо ви пильно придивитися до футболок, створених креативною студією Taxi з Торонто, ви побачите дещо незвичайне. Серед абстрактних плям ви зможете помітити стилізовані людські фігури. Вони здаються розгубленими, стривоженими, одержимими. Такими, що втратили контроль над своїм життям.

Всього камуфляжних малюнків три. Їх було створено художником Ка-Янг Лі (Ka-Young Lee) з Торонто.

Тривожний розлад

«Понад 3 мільйони канадців щороку змушені боротися з тривожними розладами», – пояснює сайт проекту. Цей малюнок показує негативні почуття, які веде за собою тривога. Такі як злість, страх та намагання ізолюватися від оточення.

Зловживання психоактивними речовинами

Від цієї проблеми потерпають 1,2 мільйони канадців. Цей камуфляж душевного здоров’я показує лише деякі з наслідків, які тягне за собою зловживання психоактивними речовинами. Зокрема, втрата контролю над собою та проблеми у стосунках.

Стрес на роботі

Щороку понад 500000 жителів Канади стикаються з ситуаціями, коли вони не можуть вийти на роботу через нервовий зрив, викликаний тією ж таки роботою, стверджує проект Mental Fatigues. На цьому камуфляжному малюнку можна побачити те, з чим багато канадців близько знайомі – розпач та відчуття власної безсилості.

«Хороші ідеї зазвичай починаються з проблеми», – зазначив Лорн Хеллер (Lorne Heller), креативний директор Taxi. «Наша проблема полягає в тому, що люди приховують свій стан замість того, щоб розповісти про нього та звернутися по допомогу».

Камуфляжний малюнок креатори взяли зі світу моди, де він саме переживає злет. Тому його актуальність в сучасній культурі та той факт, що традиційно камуфляж – інструмент приховування, здалися креаторам ефективним способом викликати людей на діалог.

Однією з таких груп ризику є ветерани, до чого також привертає увагу камуфляж душевного здоров’я. Проте благодійний проект Mental Fatigues спрямований не лише на них, а на всіх, хто потребує допомоги з цими проблемами.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Коммунікаційна агенція prcom підібрала 9 книг, які стануть у нагоді всім маркетологам, піарникам і коммунікаційникам, та допоможуть провести карантин із ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...