“Мелодія” та “Морський круїз” – крекери з інноваційним дизайном

Студія Юрка Гуцуляка розробила дизайн для крекерів “Мелодія” та “Морський круїз”

«Мелодія» та «Морський Круїз» — це лінійка снек-крекерів, яка на сьогодні складається з п’яти позицій, виробник компанія «Грона». Перед студією ставилась задача створити загальну ідею продукту, назви для двох видів печива та, власне, сам вигляд крекерів та їх пакування. Стратегічний ринок збуту – це в першу чергу Україна, а також країни Сходу, Західної Європи та Північна Америка. Отже, творча концепція має бути зрозумілою споживачам різних континентів та поважати культурні особливості. Це якісний продукт за доступною ціною.


«В ході роботи найважливішим для нас було зробити цей проект особливим, попри типовий бриф: дуже широка цільова аудиторія, вимога буквально зобразити всі форми печива на пакуванні, витримати особливості масового ринку. Враховуючи всі компроміси ми шукали візуальну подачу, яка б ще ніколи не використовувалась. Фінальний дизайн поєднує пластилінові скульптури зі справжнім печивом. Згідно з нашими дослідженнями, така техніка в дизайні пакування їжі була застосована чи не вперше в світі. Тому цей проект можна вважати справді інноваційним. З самого початку замовник вагався, чи не буде пластилін переплутаний з їжею і чи не викличе це відразу у покупців. Проте, фінальний результат отримав схвальні відгуки навіть найбільш консервативних споживачів.»

Агенція: Студія графічного дизайну Юрка Гуцуляка
Творчий директор, дизайнер: Юрко Гуцуляк
Ілюстратор: Ольга Протасова
Копірайтер, координатор проекту: Зоряна Гуцуляк
Замовник: «Грона»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

До Китайського Нового року студія Юрка Гуцуляка підготувала жовану листівку

12 лютого за китайським календарем наступає Рік Вола. Студія Юрка Гуцуляка вирішила несподівано привітати своїх друзів та парнерів. Всі вони ...

В Об’єднаних Арабських Еміратах поставили в паспортах штампи з «марсіанського» чорнила

Всі, хто цього вівторка прибували в Об’єднані Арабські Емірати, отримали в паспортах ексклюзивні штампи з «марсіанського чорнила».