“Мелодія” та “Морський круїз” – крекери з інноваційним дизайном

Студія Юрка Гуцуляка розробила дизайн для крекерів “Мелодія” та “Морський круїз”

«Мелодія» та «Морський Круїз» — це лінійка снек-крекерів, яка на сьогодні складається з п’яти позицій, виробник компанія «Грона». Перед студією ставилась задача створити загальну ідею продукту, назви для двох видів печива та, власне, сам вигляд крекерів та їх пакування. Стратегічний ринок збуту – це в першу чергу Україна, а також країни Сходу, Західної Європи та Північна Америка. Отже, творча концепція має бути зрозумілою споживачам різних континентів та поважати культурні особливості. Це якісний продукт за доступною ціною.


«В ході роботи найважливішим для нас було зробити цей проект особливим, попри типовий бриф: дуже широка цільова аудиторія, вимога буквально зобразити всі форми печива на пакуванні, витримати особливості масового ринку. Враховуючи всі компроміси ми шукали візуальну подачу, яка б ще ніколи не використовувалась. Фінальний дизайн поєднує пластилінові скульптури зі справжнім печивом. Згідно з нашими дослідженнями, така техніка в дизайні пакування їжі була застосована чи не вперше в світі. Тому цей проект можна вважати справді інноваційним. З самого початку замовник вагався, чи не буде пластилін переплутаний з їжею і чи не викличе це відразу у покупців. Проте, фінальний результат отримав схвальні відгуки навіть найбільш консервативних споживачів.»

Агенція: Студія графічного дизайну Юрка Гуцуляка
Творчий директор, дизайнер: Юрко Гуцуляк
Ілюстратор: Ольга Протасова
Копірайтер, координатор проекту: Зоряна Гуцуляк
Замовник: «Грона»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...

Японський креатор створює пейзажі з масок та хатніх речей

Починаючи з 2011 року, японський креатор Тацуя Танака щодня створює крихітну сценку з повсякденного життя для свого «календаря мініатюр».

Креативна Практика покаже цикл лекцій «Основи дизайну» в «Планета Кіно»

Цикл лекцій «Основи дизайну» від Креативної Практики — це двогодинна подорож у царину графічного дизайну. В рамках показу — питання ...

Нідерландська дизайнерка перетворює пігулки на комах

Дизайнерка перетворює пігулки на комах, порівнюючи різноманіття таблеток з різноманіттям комах у живій природі.

У Лондоні з’явилися білборди, які вимірюють забруднення повітря

Білборди, які вимірюють забруднення повітря, зображають вкриті квітами легені, які допомагають візуалізувати чистоту повітря поблизу.