• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Логотип H&M: коротка історія дизайну

22 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Логотип H&M
Share on FacebookShare on Twitter

Не кожен бренд одягу може похвалитися колосальним ростом. Є лише декілька з них, яким вдалося досягти світового рівня мегакорпорації. Сьогодні в будь-якому торговому центрі можна помітити логотип H&M. Це один з найпопулярніших брендів одягу. Сьогодні ми детальніше розглянемо історію успіху H&M.

Значення логотипа та його історія

Логотип H&M: коротка історія дизайну

Erling Persson, засновник компанії, походить зі Швеції. Друга світова війна значно вплинула на нього та багатьох його однолітків. Однак це також дуже допомогло його бізнесу. Він потрапив до США, де став свідком зовсім іншого підходу до торгівлі одягом. Там приділяли більше уваги потребам клієнтів. І тому Persson вирішив застосувати цю тактику у себе на батьківщині: запропонував практичний дизайн за розумну ціну. З цього і розпочинається історія H&M. 

Логотип H&M: коротка історія дизайну
Erling Persson

Через кілька років після війни в Швеції відкрився новий магазин для жінок під назвою «Hennes». «Hennes» — це Швеція для «свого». Перший логотип H&M містив лише один рукописний напис. Скандинавський дизайн, як правило, мінімалістичний, і перший логотип H&M не став винятком. 

Логотип H&M: коротка історія дизайну

Однак Persson продовжував розвивати свій бренд. Він вирішив придбати магазин, який вже працює — магазин мисливського одягу. Але власник магазину не хотів втрачати свій бізнес і став першим акціонером компанії. Ось так Hennes придбав Mauritz, назване прізвищем власника магазину. Саме з цих двох буквами було складено новий логотип H&M.

Логотип H&M

Шрифт

Перша варіація шрифту — ніби написано від руки — була досить доброзичливою та привабливою. Сам напис був направлений у правий верхній кут. Це повинно було символізувати рух, впевненість, надійність, а також стабільність.

Логотип H&M: коротка історія дизайну

Після об’єднання з магазином Mauritz виникла необхідність у створенні нового логотипа H&M. І було обрано — монограму з поясненнями щодо прізвищ. Буквене позначення було написано шрифтом Sans-Serif, який на той час бувдуже популярним. І за кілька років, до логотипа було внесено деякі зміни, які призвели до остаточної версії логотипа H&M, яка не змінювалася протягом століть.

Абревіатура має незвичний шрифт, адже це унікальний дизайн, розроблений спеціально для логотипа H&M. Завдяки кмітливому менеджменту та колекціям відомих дизайнерів бренд улюблений та визнаний у всьому світі. 

Символ

Рада директорів компанії ніколи не відклада на чорний день, віддаючи все на грамотний маркетинг та рекламу. Як результат: вокаліст музичного гурту ABBA, який тоді був у топ-чартах, став першим амбасадором бренду. 

Після вивчення історії компанії, мабуть, не виникає питань, наприклад, що означає логотип H&M. Але чи є якесь приховане повідомлення? Ну, звичайно, є. Яскраво-червоний натякає, що бренд призначений для підлітків.

Для модного та сучасного логотипа H&M не існує меж. Загалом, логотип передає пристрасть, а також бажання молодих людей виділитися серед натовпу та знайти своє місце в світі. 

Логотип H&M досить спрощений. Він не містить завуальованих художніх елементів та не заглиблюється в історію. Тим не менше, логотип H&M був розроблений більше п’ятдесяти років тому, і досі виглядає модно, стильно та привабливо. Ось яким повинен бути справді хороший логотип.

Джерело


Читайте також:

Після редизайну новий логотип Nissan може стати двовимірним

Дизайнер воспроизводит известные логотипы с помощью каллиграфии

Теги: дизайністоріялоготипи

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Національний конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 представив шортлисти цьогорічної програми. Щороку конкурс відзначає найкращі дизайнерські проєкти України – від робіт знаних агенцій та студій до нових імен,...

Читати даліDetails

Банкінг як модна філософія

Синьо-жовтий експеримент Юрка Гуцуляка

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.