Не кожен бренд одягу може похвалитися колосальним ростом. Є лише декілька з них, яким вдалося досягти світового рівня мегакорпорації. Сьогодні в будь-якому торговому центрі можна помітити логотип H&M. Це один з найпопулярніших брендів одягу. Сьогодні ми детальніше розглянемо історію успіху H&M.
Значення логотипа та його історія
Erling Persson, засновник компанії, походить зі Швеції. Друга світова війна значно вплинула на нього та багатьох його однолітків. Однак це також дуже допомогло його бізнесу. Він потрапив до США, де став свідком зовсім іншого підходу до торгівлі одягом. Там приділяли більше уваги потребам клієнтів. І тому Persson вирішив застосувати цю тактику у себе на батьківщині: запропонував практичний дизайн за розумну ціну. З цього і розпочинається історія H&M.
Через кілька років після війни в Швеції відкрився новий магазин для жінок під назвою «Hennes». «Hennes» — це Швеція для «свого». Перший логотип H&M містив лише один рукописний напис. Скандинавський дизайн, як правило, мінімалістичний, і перший логотип H&M не став винятком.
Однак Persson продовжував розвивати свій бренд. Він вирішив придбати магазин, який вже працює — магазин мисливського одягу. Але власник магазину не хотів втрачати свій бізнес і став першим акціонером компанії. Ось так Hennes придбав Mauritz, назване прізвищем власника магазину. Саме з цих двох буквами було складено новий логотип H&M.
Шрифт
Перша варіація шрифту — ніби написано від руки — була досить доброзичливою та привабливою. Сам напис був направлений у правий верхній кут. Це повинно було символізувати рух, впевненість, надійність, а також стабільність.
Після об’єднання з магазином Mauritz виникла необхідність у створенні нового логотипа H&M. І було обрано — монограму з поясненнями щодо прізвищ. Буквене позначення було написано шрифтом Sans-Serif, який на той час бувдуже популярним. І за кілька років, до логотипа було внесено деякі зміни, які призвели до остаточної версії логотипа H&M, яка не змінювалася протягом століть.
Абревіатура має незвичний шрифт, адже це унікальний дизайн, розроблений спеціально для логотипа H&M. Завдяки кмітливому менеджменту та колекціям відомих дизайнерів бренд улюблений та визнаний у всьому світі.
Символ
Рада директорів компанії ніколи не відклада на чорний день, віддаючи все на грамотний маркетинг та рекламу. Як результат: вокаліст музичного гурту ABBA, який тоді був у топ-чартах, став першим амбасадором бренду.
Після вивчення історії компанії, мабуть, не виникає питань, наприклад, що означає логотип H&M. Але чи є якесь приховане повідомлення? Ну, звичайно, є. Яскраво-червоний натякає, що бренд призначений для підлітків.
Для модного та сучасного логотипа H&M не існує меж. Загалом, логотип передає пристрасть, а також бажання молодих людей виділитися серед натовпу та знайти своє місце в світі.
Логотип H&M досить спрощений. Він не містить завуальованих художніх елементів та не заглиблюється в історію. Тим не менше, логотип H&M був розроблений більше п’ятдесяти років тому, і досі виглядає модно, стильно та привабливо. Ось яким повинен бути справді хороший логотип.
Читайте також:
Після редизайну новий логотип Nissan може стати двовимірним
Дизайнер воспроизводит известные логотипы с помощью каллиграфии