Дизайнер воспроизводит известные логотипы с помощью каллиграфии

Британский графический дизайнер и художник шрифта Джеймс Льюис вручную воссоздает логотипы известных брендов. Хотя он не пользуется профессиональными редакторами, линии и изгибы получаются идеальными. О работах талантливого каллиграфа уже написали в Creative Review, The Guardian, Behance и других площадках.

Больше работ Джеймса можно увидеть на его Instagram-странице, за которой следят 241 тысяча людей.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

10 кейсів українських цифрових продуктів: у червні відбудеться онлайн-конференція CASES: Product Design

Цифровізація стає всюдисущою і захоплює нові й нові індустрії: перевезення, медицину, продажі, довіз товарів, освіту, замовлення їжі та навіть саму ...

School of visual communication та Creativity.ua проводять конкурс до Дня дизайнера

Щорічно 27 квітня дизайнери зі всього світу відзначають своє професійне свято — Всесвітній день дизайну. Тож до Дня дизайнера разом ...

Не «лимонка»: вершина ергономічності – клавіатура-граната Pineapple

Доволі функціональна клавіатура-граната Pineapple являє собою такий дизайн, яким навряд чи Microsoft або Logitech скористаються у позірному майбутньому.

Студія VOUW створила вуличний ліхтар, що нахиляється до перехожих

Ліхтар, що нахиляється до перехожих, є частиною розробленої студією VOUW концепції «слоу-тек», покликаної трохи вповільнити хаос сучасного життя.

Динамічні зображення, створені штучним інтелектом, в новому відео Beko

Це відео є спробою «перекласти» концепцію сталого розвитку мовою генеративних зображень, які створюються штучним інтелектом.