Японський автомобільний бренд Nissan подав документи на реєстрацію нового логотипу. Тож цілком імовірно, що він піде слідом за BMW та відмовиться від рельєфного тривимірного логотипу, затвердженого у 1990-х роках. Натомість новий логотип Nissan буде двовимірним.

Якщо цей редизайн дійсно відбудеться, то місце нинішньої масивної хромованої емблеми займе пара арок, розміщених так, щоб віддзеркалювати одна одну. Ці форми були взяті з нинішнього логотипу і створюватимуть той самий образ, що нагадує кермо автомобіля. Втім, після редизайну від важкої залізної перекладини, що перетинає емблему, залишиться лише натяк у вигляді негативного простору, через який, як і раніше, простягнеться назва бренду. Але цього разу тоншим шрифтом і з більшою відстанню між літерами. І літери, і логотип в цілому будуть просто чорними, без металевого полиску.

Руль чи сонце?

Варто згадати, що перший логотип бренда Nissan (1930-ті роки) мав вигляд червоного кола, перетнутого синім прямокутником. Це символізувало сонце, що сходить, та нагадувало усім про японське походження бренда. Наприкінці 1980-х цей логотип став сіро-сріблястим, а потім, коли бренд був викуплений компанією Renault, він набув свого нинішнього рельєфного вигляду.

Новий логотип для Nissan Z

Новий логотип Nissan реєструє не один. Друга заява про реєстрацію натякає про те, що невдовзі оновлення емблеми чекає і на лінійку спортивних автомобілів Z-кар.

В той час, як новий логотип Nissan зі своїм мінімалістичним дизайном орієнтується на тренди майбутнього, новий Z, схоже, віддає данину історії. За шість поколінь автомобілів серії Z їх емблема змінювалася кілька разів. І новий її варіант із засічками найбільше нагадує той, який був на першому Z-карі Nissan, 240Z, у 1969 році.

Логотип першого Z-кару (зліва) та новий логотип (справа)

Ходять чутки, що дизайн нового Z-кару буде у стилі ретро, і такий вінтажний логотип їх лише підтверджує.

Вибір на користь 2D

Офіційної заяви про зміну логотипу бренда Nissan поки що не було. Втім, можна припустити, що він керується тією ж логікою, що й концерн BMW, який на початку цього місяця продемонстрував свою нову емблему, прозору (хоча й з кольоровими квадрантами) та у 2D. Новий логотип BMW був спроектований з думкою про «відкритість та чіткість». За словами віце-президента Дженса Тімера (Jens Thiemer) такий редизайн має на меті підготовку бренда до «викликів та можливостей діджиталізації».

Хто знає, чи не побачимо ми через пару років тріумфальне повернення 3D-логотипів, але наразі тенденція до спрощення має сенс. Логотип має добре виглядати не лише на капоті автомобіля, але й на сайтах, у соціальних медіа і взагалі у будь-яких цифрових медіа.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Італійський фотограф знімає на вебкамеру

Італійський фотограф робить фотосесії через вебкамеру

Фотограф Алесіо Альбі (Alessio Albi) з міста Перуджа, Італія, знайшов спосіб займатись улюбленою справою під час карантину. Він почав фотографувати ...