Після редизайну новий логотип Nissan може стати двовимірним

Японський автомобільний бренд Nissan подав документи на реєстрацію нового логотипу. Тож цілком імовірно, що він піде слідом за BMW та відмовиться від рельєфного тривимірного логотипу, затвердженого у 1990-х роках. Натомість новий логотип Nissan буде двовимірним.

Якщо цей редизайн дійсно відбудеться, то місце нинішньої масивної хромованої емблеми займе пара арок, розміщених так, щоб віддзеркалювати одна одну. Ці форми були взяті з нинішнього логотипу і створюватимуть той самий образ, що нагадує кермо автомобіля. Втім, після редизайну від важкої залізної перекладини, що перетинає емблему, залишиться лише натяк у вигляді негативного простору, через який, як і раніше, простягнеться назва бренду. Але цього разу тоншим шрифтом і з більшою відстанню між літерами. І літери, і логотип в цілому будуть просто чорними, без металевого полиску.

Руль чи сонце?

Варто згадати, що перший логотип бренда Nissan (1930-ті роки) мав вигляд червоного кола, перетнутого синім прямокутником. Це символізувало сонце, що сходить, та нагадувало усім про японське походження бренда. Наприкінці 1980-х цей логотип став сіро-сріблястим, а потім, коли бренд був викуплений компанією Renault, він набув свого нинішнього рельєфного вигляду.

Новий логотип для Nissan Z

Новий логотип Nissan реєструє не один. Друга заява про реєстрацію натякає про те, що невдовзі оновлення емблеми чекає і на лінійку спортивних автомобілів Z-кар.

В той час, як новий логотип Nissan зі своїм мінімалістичним дизайном орієнтується на тренди майбутнього, новий Z, схоже, віддає данину історії. За шість поколінь автомобілів серії Z їх емблема змінювалася кілька разів. І новий її варіант із засічками найбільше нагадує той, який був на першому Z-карі Nissan, 240Z, у 1969 році.

Логотип першого Z-кару (зліва) та новий логотип (справа)

Ходять чутки, що дизайн нового Z-кару буде у стилі ретро, і такий вінтажний логотип їх лише підтверджує.

Вибір на користь 2D

Офіційної заяви про зміну логотипу бренда Nissan поки що не було. Втім, можна припустити, що він керується тією ж логікою, що й концерн BMW, який на початку цього місяця продемонстрував свою нову емблему, прозору (хоча й з кольоровими квадрантами) та у 2D. Новий логотип BMW був спроектований з думкою про «відкритість та чіткість». За словами віце-президента Дженса Тімера (Jens Thiemer) такий редизайн має на меті підготовку бренда до «викликів та можливостей діджиталізації».

Хто знає, чи не побачимо ми через пару років тріумфальне повернення 3D-логотипів, але наразі тенденція до спрощення має сенс. Логотип має добре виглядати не лише на капоті автомобіля, але й на сайтах, у соціальних медіа і взагалі у будь-яких цифрових медіа.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...