Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на курсі «Основи дизайну» студенти проходять творчі модулі, де вчаться створювати дизайн-проєкти.
Часто через необхідність наповнення портфоліо першими проєктами дизайнерам доводиться їх вигадувати: створювати абстрактні концепції, лого вигаданої компанії, постер неіснуючого кафе, або ж посадкову сторінку несправжнього сервісу. Часто це навчальні проєкти, мета яких просто показати, на що здатний фахівець.
З іншого боку, існує чимало організацій, фондів, соціальних проєктів та ініціатив, які мають суттєво обмежений бюджет, і часто просто не можуть замовити собі дизайн-проєкт.
Тож команда креативної платформи CASES та Креативна Практика запускають проєкт «Добре портфоліо», щоб допомогти соціально корисним ініціативам у створенні дизайн-проєктів.
Як це працює:
- Організація, яка має потребу в дизайн-проєкті, заповнює анкету тут. В анкеті вона зазначає потреби, можливості та контактні дані. Це не обов’язково мають бути суто соціальні або ж безкоштовні проєкти, але Креативна Практика, обираючи проєкти для реалізації, буде звертати увагу саме на соціально корисні ініціативи.
- Поки що формати, які приймаються, обмежені: приймають лише ті проєкти, що можуть бути реалізовані протягом короткого часу — кілька днів або тиждень. Тобто, заявки можна подати на: інфографіку, презентацію, постери, айдентику або макети для публікацій в соціальні мережі.
- Креативна Практика буде раз на тиждень публікувати добірку нових завдань в каналах CASES і Creative Practice.
- Всі отримані заявки організатори збирають в спільну базу, що доступна за посиланням. Завдання звідси можуть брати всі бажаючі. Фрілансери, студенти-початківці, дизайн-курси.
- Готовий проєкт можна додати на CASES.MEDIA, а в якості співавтора вказати «Добре портфоліо». Організатори обіцяють обов’язково поширювати та популяризувати всі роботи та всіх авторів, що долучились.
Креативна Практика створюється групою українських креативних компаній на основі реальних практик і знань особливостей роботи. На поточний момент у робочу групу входять Aimbulance, Arena Media Expert, Deco.agency, dl.agency, Element Agency, Enjoy, Gagarin Studio, Galagan, Grape, Havas Kyiv Design, Hexagon Agency, Kyiv Signals, League Design Agency, MADCATS, MEX a member of Havas, Michurin, New Strategies Group, POPEL Agency, POSTMEN, Sasquatch Digital, Skykillers, TS/D Agency, UAMASTER, Vertigo, Vintage Web Production, Wideworks, список партнерів розширюється.
Дізнатися більше про Creative Practice. Якщо ви хочете приєднатися у якості партнера, напишіть на [email protected]
Нагадаємо також, що нещодавно Cannes Lions відкрив свою платформу для обміну ідеями та історіями.