«Концептуальна нудьга» – новий фотопроєкт, присвячений життю в умовах карантину

Агенція M&C Saatchi запустила фотопроєкт «Концептуальна нудьга» (Conceptual Boredom), у центрі уваги якого наше ставлення до своїх домівок, речей та здорового глузду під час пандемії коронавірусу. Адже є чимало людей, яким тісно в умовах карантину: раніше кожен день ніс із собою щось нове, а тепер щодня на них чекає робота вдома, навчання вдома, приготування їжі, миття посуду, прибирання, а потім ще раз і ще.

І ось це відчуття клаустрофобії, яким супроводжується повсякденна круговерть домашніх обов’язків, і намагається впіймати проєкт «Концептуальна нудьга» у серії фотографій.

Серія фото, опублікованих у Інстаграмі, була задумана та створена творчим дуетом Каміли Гургель (Camila Gurgel) та Єви Пауліни (Ieva Paulina). Вони використали звичайні предмети повсякденного вжитку, щоб створити абстрактні сюрреалістичні сценарії, які втілюють в собі нудьгу в умовах карантину.

Насичені кольори та дещо вінтажний стиль композицій надає фотографіям атмосфери меланхолійності та ностальгії. Але й гумор тут також є.

Нудьга – це розкіш

Цей проєкт має на меті збір коштів для британської організації NHS Charities Together, щоб підтримати медичний персонал, який зараз бореться з коронавірусом. Для них, за словами авторок проєкту, нудьга – то недосяжна розкіш у цей час.

Гургель, старша копірайтерка агенції M&C Saatchi, та Пауліна, креативна директорка агенції, створюватимуть та публікуватимуть нові фото, доки триватиме карантин, заохочуючи людей долучатися до благодійності.

«Цей проєкт документує життя на карантині, показане очима креаторів, коли ми починаємо бачити всі речі навколо нас, у наших домівках та наших серцях, з іншої перспективи, – пояснила Каміла Гургель. – Він досліджує те, як ми сприймаємо всі об’єкти на глибшому рівні, ніж раніше, як ми зливаємося зі своїм житлом та речам і як ми здатні перетворювати нудьгу на мистецтво».

«Концептуальна нудьга» була створена авторками з повним усвідомленням того, що роздратування, викликане необхідністю лишатися вдома, є вкрай малою проблемою, порівняно з тим, крізь що проходять зараз медпрацівники, які зараз перебувають на передовій боротьби з пандемією.

«Відважні медики NHS та волонтери невтомно працюють, рятуючи життя та тримаючись подалі від своїх домівок та родин. А ми в цей самий час скаржимося, що нам набридло знову грати в монополію, – зазначила Пауліна. – Щасливі ті, для кого нудьга зараз є найбільшою проблемою. Тож ми вирішили, що ми маємо скористатися своїм вдалим становищем, щоб допомогти тим, у кого немає часу на нудьгу».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...