«Концептуальна нудьга» – новий фотопроєкт, присвячений життю в умовах карантину

Агенція M&C Saatchi запустила фотопроєкт «Концептуальна нудьга» (Conceptual Boredom), у центрі уваги якого наше ставлення до своїх домівок, речей та здорового глузду під час пандемії коронавірусу. Адже є чимало людей, яким тісно в умовах карантину: раніше кожен день ніс із собою щось нове, а тепер щодня на них чекає робота вдома, навчання вдома, приготування їжі, миття посуду, прибирання, а потім ще раз і ще.

І ось це відчуття клаустрофобії, яким супроводжується повсякденна круговерть домашніх обов’язків, і намагається впіймати проєкт «Концептуальна нудьга» у серії фотографій.

Серія фото, опублікованих у Інстаграмі, була задумана та створена творчим дуетом Каміли Гургель (Camila Gurgel) та Єви Пауліни (Ieva Paulina). Вони використали звичайні предмети повсякденного вжитку, щоб створити абстрактні сюрреалістичні сценарії, які втілюють в собі нудьгу в умовах карантину.

Насичені кольори та дещо вінтажний стиль композицій надає фотографіям атмосфери меланхолійності та ностальгії. Але й гумор тут також є.

Нудьга – це розкіш

Цей проєкт має на меті збір коштів для британської організації NHS Charities Together, щоб підтримати медичний персонал, який зараз бореться з коронавірусом. Для них, за словами авторок проєкту, нудьга – то недосяжна розкіш у цей час.

Гургель, старша копірайтерка агенції M&C Saatchi, та Пауліна, креативна директорка агенції, створюватимуть та публікуватимуть нові фото, доки триватиме карантин, заохочуючи людей долучатися до благодійності.

«Цей проєкт документує життя на карантині, показане очима креаторів, коли ми починаємо бачити всі речі навколо нас, у наших домівках та наших серцях, з іншої перспективи, – пояснила Каміла Гургель. – Він досліджує те, як ми сприймаємо всі об’єкти на глибшому рівні, ніж раніше, як ми зливаємося зі своїм житлом та речам і як ми здатні перетворювати нудьгу на мистецтво».

«Концептуальна нудьга» була створена авторками з повним усвідомленням того, що роздратування, викликане необхідністю лишатися вдома, є вкрай малою проблемою, порівняно з тим, крізь що проходять зараз медпрацівники, які зараз перебувають на передовій боротьби з пандемією.

«Відважні медики NHS та волонтери невтомно працюють, рятуючи життя та тримаючись подалі від своїх домівок та родин. А ми в цей самий час скаржимося, що нам набридло знову грати в монополію, – зазначила Пауліна. – Щасливі ті, для кого нудьга зараз є найбільшою проблемою. Тож ми вирішили, що ми маємо скористатися своїм вдалим становищем, щоб допомогти тим, у кого немає часу на нудьгу».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.