• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Кінофестиваль IDFA розглянув сльози під мікроскопом

4 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Кінофестиваль IDFA розглянув сльози під мікроскопом
Share on FacebookShare on Twitter

IDFA – провідний кінофестиваль світу, присвячений документальним фільмам та відомий своєю підтримкою незалежних кінематографістів. Нещодавно він запустив кампанію, що демонструє красу та силу емоцій, які переживають кіноглядачі. Кампанія Real Emotions. Real Film була створена амстердамською креативною студією WE ARE Pi спільно з фотографом Морісом Міккерсом. Вона пропонує дуже своєрідний погляд на спектр емоцій, показуючи сльози під мікроскопом та те, як вони відрізняються залежно від того, що відчувала людина, яка їх пролила.

Унікальна структура мінералів, сформованих під впливом різних почуттів, розповідає свою власну історію в кожній сльозині. Таким чином кожна краплина перетворюється на витвір мистецтва.

Абстрактна краса сліз під мікроскопом доповнюється відео від WE ARE Pi, яке показує ріст кристалів у вповільненому темпі.

Неповторність сліз та емоцій

Ідея помістити сльози під мікроскоп належить Міккерсу, який ще в 2014 році зацікавився тим, як вони виглядають зблизька. Тоді ж він помітив дещо цікаве: кожна сльозина є неповторною.

Щоб втілити цю кампанію в життя, WE ARE Pi та Міккерс зібрали сотні сліз. Кожна з них є втіленням унікального людського досвіду, охоплюючи спектр емоцій від горя до радості, від гордості до розбитого серця. Студія WE ARE Pi роздала людям спеціальні набори для збирання сліз, щоб ті могли у такий спосіб зафіксувати моменти сильних переживань.

«Сльози під мікроскопом прекрасні й так, але головним тут є історія», – стверджує Міккерс.

Орва Нірабія, креативний директор кінофестивалю IDFA, так прокоментував креативний процес: «Разом з Міккерсом та WE ARE Pi нам вдалося сполучити науку та факти з поезією, філософією та мистецтвом».

А дизайн-директор WE ARE Pi Сет Джозефс пояснив задум так: «Ми хотіли показати глядачам IDFA їх власні емоції. Показати їм, якими справжніми та прекрасними є людські почуття, та запропонувати відчути цю красу завдяки силі кіномистецтва разом із нами на фестивалі».

Для тих, кому цікаво було б і собі відчути всі ці емоції за переглядом кіно, зазначимо, що фестиваль IDFA 2020 триватиме з 16 листопада по 6 грудня. З огляду на пандемічну ситуацію всі сеанси, дискусії та семінари відбуватимуться як у фізичних локаціях Амстердаму, так і онлайн на офіційному сайті. Докладніше про фестиваль документального кіно можна дізнатися тут: www.idfa.nl.

Джерело


Мікроскопічні зображення стають витворами мистецтва також в ході таких фотоконкурсів як Small World, який щорічно проводить Nikon, та арт-проєктів типу «Мікровсесвіту» біолога Тала Даніно.

Теги: кінокультуранаукаподіїтворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

4 червня Київ засвітився новими сенсами — саме тут відбувся MRKTNG MRTHN «Під сонцем інсайтів», організований онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR спільно з бізнес/медіа-холдингом ekonomika+. На одній сцені...

Читати даліDetails

UKRAINIAN DESIGN AND INNOVATION WEEK анонсує четвертий сезон

Вечір пам’яті: Львів вшанує загиблих захисників і молодь, чиї мрії обірвала війна

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.