Казковий дизайн для казкового молока
«Казкове Молоко» (від компанії «Молокія») займає ведучі позиції на вітчизняному ринку молочних продуктів. Воно завоювало увагу численних поціновувачів завдяки своїй якості та філософії бренду. Перед нами стояла задача редизайну лінійки «Казкове Молоко» в розрізі глобального редизайну всіх брендів «Молокії», в тому числі материнської компанії.

 
Оскільки бренд є доволі успішний, будь-які зміни необхідно було вносити після ретельного аналізу старого дизайну та уважного переосмислення. Продукт є масовим і продається у всіх супермаркетах по всій Україні. Новий вигляд продукції повинен бути й надалі знайомим всім лояльним споживачам та привернути увагу нової аудиторії. Дизайн має бути зрозумілим та подобатись якомога більшій кількості людей не залежно від віку, культурного рівня та естетичних уподобань.
 
 

Насамперед, обов’
язково було зберегти яскраво жовтий фон «Казкового Молока», який вже став важливим атрибутом бренду. Також важливим було витримати дитячий стиль та використати казкових персонажів, але ми вирішили зробити ілюстрації ще більш зворушливими та щирими. Щоб підкреслити українське походження набілу, були обрані лише герої народних казок та відтворений візуальний стиль українських художніх видань.
 
 
 
 
Звучання бренду є добре відомим, але як такого логотипу «Казкове Молоко» до редизайну не існувало: на кожному пакуванні використовувався інший шрифт для написання. В ході роботи ми розробили динамічний логотип, змінили візуальні акценти та створили нову структуру для технічної та рекламної інформації.


 
Поряд з оновленням лінійки «Казкове Молоко» ми також оновили логотип материнської компанії «Молокія». Він створювався незалежно і таким чином, щоб його можна легко застосувати в усіх уже існуючих продуктах виробника.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

До Китайського Нового року студія Юрка Гуцуляка підготувала жовану листівку

12 лютого за китайським календарем наступає Рік Вола. Студія Юрка Гуцуляка вирішила несподівано привітати своїх друзів та парнерів. Всі вони ...